Afaceri

Irina Firstova este noul Country HR Manager al Coca-Cola HBC România

Compania Coca-Cola HBC România are un nou director de Resurse Umane: Irinei Firstova a preluat funcția de Country HR Manager al Coca-Cola HBC România în acest an, după ce, anterior, a fost Country HR Excellence Manager în Rusia, în cadrul aceleiași companii.

Irina s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în anul 2004, în Novosibirsk, Siberia, ca Sales Coordinator și și-a început călătoria ca profesionist în HR în 2005. De-a lungul celor 17 ani petrecuți până acum în companie, a acumulat experiență în mai multe roluri, precum Training Manager, Talent Development Manager, HR Manager pentru Support Office precum și roluri de  HR Business Partner pentru echipele de Comercial și Supply Chain.

Irina Firstova a venit pe noua poziție de Country HR Manager Coca-Cola HBC România cu o experiență profesională vastă în cadrul Grupului Coca-Cola HBC, remarcându-se prin coordonarea unor proiecte importante ale companiei, precum dezvoltarea competențelor manageriale și susținerea dezvoltării echipelor de  vânzări din teren.

Sunt foarte bucuroasă să preiau rolul de Country HR Manager al Coca-Cola HBC România și să coordonez activitățile de resurse umane ale celei mai mari companii din industria de băuturi din România. Prioritatea mea strategică rămâne orientată în jurul culturii de performanță a companiei, pornind tot timpul de la oamenii din echipa companiei. De-a lungul carierei mele, m-am concentrat pe dezvoltarea talentelor, am lucrat cu echipe valoarase, cu potențial imens și îmi va face plăcere să continui cu pasiune acest angajament în cadrul Coca-Cola HBC România.”, a declarat Irina Firstova, Country HR Manager al Coca-Cola HBC România.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil, astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.

Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2019, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 574 milioane de euro, echivalentul a 0,26% din PIB-ul României.

 

Articole recente

Ministrul Energiei vrea să sesizeze CSAT: „Plătim cea mai scumpă energie electrică din Europa” (Antena 3)

Ministrul energiei Bogdan Ivan a semnalat problemele grave descoperite de când a venit în funcţie…

2 ore ago

Zelenski: Mi-am reafirmat disponibilitatea de a mă întâlni cu preşedintele rus în orice formă

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a invitat, sâmbătă, ţările din sud să-l aducă pe liderul rus…

2 ore ago

Majoritatea polonezilor se opun participării ţării lor la o forţă de menţinere a păcii în Ucraina (sondaj)

O majoritate clară a polonezilor se opune participării ţării lor la o forţă multinaţională de…

4 ore ago

Arafat: Există burnout la o parte din medicii de la UPU, care poate fi eliminat prin personal suficient

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, a declarat, sâmbătă, la Alba Iulia, că…

5 ore ago

Soţia lui Erdogan face apel la Melania Trump,referitor la cei 18.000 de copii “ucişi brutal” în Gaza

Prima Doamnă a Turciei, Emine Erdogan, i-a cerut Primei Doamne a SUA, Melania Trump, să…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More