Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania Coca-Cola HBC România are un nou director de Resurse Umane: Irinei Firstova a preluat funcția de Country HR Manager al Coca-Cola HBC România în acest an, după ce, anterior, a fost Country HR Excellence Manager în Rusia, în cadrul aceleiași companii.
Irina s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în anul 2004, în Novosibirsk, Siberia, ca Sales Coordinator și și-a început călătoria ca profesionist în HR în 2005. De-a lungul celor 17 ani petrecuți până acum în companie, a acumulat experiență în mai multe roluri, precum Training Manager, Talent Development Manager, HR Manager pentru Support Office precum și roluri de HR Business Partner pentru echipele de Comercial și Supply Chain.
Irina Firstova a venit pe noua poziție de Country HR Manager Coca-Cola HBC România cu o experiență profesională vastă în cadrul Grupului Coca-Cola HBC, remarcându-se prin coordonarea unor proiecte importante ale companiei, precum dezvoltarea competențelor manageriale și susținerea dezvoltării echipelor de vânzări din teren.
„Sunt foarte bucuroasă să preiau rolul de Country HR Manager al Coca-Cola HBC România și să coordonez activitățile de resurse umane ale celei mai mari companii din industria de băuturi din România. Prioritatea mea strategică rămâne orientată în jurul culturii de performanță a companiei, pornind tot timpul de la oamenii din echipa companiei. De-a lungul carierei mele, m-am concentrat pe dezvoltarea talentelor, am lucrat cu echipe valoarase, cu potențial imens și îmi va face plăcere să continui cu pasiune acest angajament în cadrul Coca-Cola HBC România.”, a declarat Irina Firstova, Country HR Manager al Coca-Cola HBC România.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil, astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2019, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 574 milioane de euro, echivalentul a 0,26% din PIB-ul României.
Centrul European al Consumatorilor din România (ECC Romania) - direcție în cadrul Autorității Naționale pentru…
Cu puține zile în urmă, România a primit confirmarea, din partea agențiilor de rating, că…
Starul pop Justin Timberlake, în vârstă de 44 de ani, îşi anunţă joi fanii că…
Numele si sediul Societatii Vizate INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., societate pe actiuni, inregistrata si functionand…
România intra în ultima lună de vară cu preţuri mai mari la multe categorii de…
Ministrul de externe german Johann Wadephul a cerut joi guvernului israelian să permită o "ameliorare…
This website uses cookies.
Read More