Categories: Fără categorie

John Agwunobi, Herbalife Nutrition: “Am avut o creștere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv”

Herbalife Nutrition Ltd. (NYSE: HLF) a raportat vânzări nete în al doilea trimestru al anului 2021 de 1,6 miliarde de dolari, o creștere de 15% comparativ cu al doilea trimestru din 2020, potrivit unui comunicat de presă.

Acesta a fost cel mai mare rezultat privind vânzările nete înregistrate într-un trimestru din istoria companiei și reflectă strategia de creștere a acesteia și evoluția cererii de produse Herbalife Nutrition.

“Am avut o creștere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv”, a declarat John Agwunobi, Președinte și CEO al Herbalife Nutrition. “Toate cele trei categorii principale de produse au înregistrat o creștere de două cifre, acestea incluzând categoria energie, sport și fitness, care a crescut cu 45% față de anul anterior”.

Cererea pentru întreaga gamă de produse de nutriție ale Herbalife Nutrition a contribuit la o creștere de două cifre în peste 50 dintre piețele companiei. La această creștere de 45% la categoria energie, sport și fitness se adaugă și categoria de nutriție personalizată, ce include vitamine și suplimente, care a înregistrat o creștere de 19%, în vreme ce categoria principală de produse pentru controlul greutății a crescut cu 12% în acest trimestru.

Cinci dintre cele șase regiuni în care este prezentă compania au înregistrat creșteri ale vânzărilor nete, patru dintre ele având o creștere de peste 20%. În America de Nord, vânzările nete au crescut cu 7% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Regiunea Asia Pacific a raportat un nou trimestru de creștere semnificativă, de 38% față de anul anterior, fiind condusă de India care a crescut cu 93% în acest trimestru față de T2 din 2020. Această evoluție este o dovadă a eforturilor distribuitorilor pe măsură ce contextul pandemic continuă să afecteze regiunea Asia Pacific.

Mai mult, venitul net raportat pentru acest trimestru de 144 milioane de dolari a crescut cu 25% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2020. Compania a raportat un venit net anual de 292 milioane de dolari.

“Indicatorul EBITDA ajustat pentru cel de-al doilea trimestru, în valoare de 262 milioane de dolari, a fost un record pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv, rezultând într-un nivel EBITDA ajustat de peste 500 milioane de dolari în prima jumătate a anului”, a declarat Alex Amezquita, Chief Financial Officer, Herbalife Nutrition.

Herbalife Nutrition a observat un interes sporit pentru acest tip de afacere din partea tinerilor. Aproape două treimi dintre noii distribuitori și clienții privilegiați care s-au alăturat Herbalife Nutrition în al doilea trimestru au fost milenialii sau generația Z.

Estimările revizuite ale companiei pentru întregul an 2021 vizează o creștere a vânzărilor nete care se situează în intervalul 8,5% până la 12,5%, cu micșorarea punctului median cu 150 de puncte de bază comparativ cu estimările anterioare ale anului 2021. Compania a actualizat și estimările privind EPS diluat ajustat3 pentru întregul an 2021, în intervalul 4,70 dolari – 5,10 dolari, crescând punctul median cu 0,05 dolari față de estimările anterioare pentru anul 2021. Agwunobi a adăugat: “Inițiem estimările pentru întregul an 2021 pentru EBITDA ajustat3 în intervalul 875 milioane dolari – 935 milioane dolari, ceea ce subliniază profitabilitatea continuă a companiei și fundamentează generarea fluxului de lichidități a activității noastre.”

__________________

1 EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat nu sunt măsuri GAAP. Consultați Programul A – “Reconciliation of Non-GAAP Financial Measures” pentru o reconciliere detaliată a acestor măsuri cu măsura GAAP cea mai comparabilă în mod direct, precum și pentru o discuție despre motivul pentru care considerăm că aceste măsuri non-GAAP sunt utile.

Rezultatele din al doilea trimestru din 2021 au fost afectate de sprijinul financiar chinez de $0,5 milioane sau $0,00 per rezultat diluat și de cheltuielile aferente Programului de Creștere și de Investiții de Impact al Chinei de aproape 5,2 milioane de dolari sau $0,04 per rezultat diluat. Rezultatele înregistrate în al doilea trimestru 2020 au fost afectate de sprijinul financiar al Chinei de aproape 3,3 milioane de dolari sau $0,02 per rezultat diluat și de cheltuielile aferente Programului de Creștere și Investiții de Impact al Chinei de aproape $2,3 milioane sau $0,01 per rezultat diluat. Rezultatele ajustate din al doilea trimestru al 2020 au fost actualizate în Programul A astfel încât să nu excludă sprijinul financiar al Chinei.

EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat nu sunt măsuri GAAP. Consultați discuția “Outlook” de mai jos și notele de subsol aferente și Programul A pentru informații suplimentare privind estimările de EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat.

Articole recente

Dragoş Pîslaru: România a finalizat renegocierea PNRR; nu se pierd bani din componenta nerambursabilă

România a finalizat procesul de renegociere cu Comisia Europeană privind Planul Naţional de Redresare şi…

15 minute ago

UNIQA a plătit în 2024 despăgubiri de 8 ori mai mari pentru daunele cauzate de grindină și cu 74% mai multe pentru furtuni

În 2024, despăgubirile plătite de UNIQA pentru IMM-uri au înregistrat o creștere de aproape 30%…

34 de minute ago

David Popovici a obținut medalia de aur la proba de 100 metri liber la Campionatele Mondiale de nataţie de la Singapore

Înotătorul român David Popovici a cucerit medalia de aur în proba de 100 m liber,…

43 de minute ago

Extinderea rețelei electrice globale alimentează o nouă creștere a cererii de cupru (Reuters)

Cererea de cupru crește mai repede decât se anticipa în industrie, impulsionată de investiții de…

2 ore ago

Ungaria: Orban le promite funcţionarilor publici subvenţii pentru locuinţe, în perspectiva alegerilor din 2026

Ungaria intenţionează să le acorde funcţionarilor publici, inclusiv poliţiştilor şi profesorilor, o subvenţie anuală pentru…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More