Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzHerbalife Nutrition Ltd. (NYSE: HLF) a raportat vânzări nete în al doilea trimestru al anului 2021 de 1,6 miliarde de dolari, o creștere de 15% comparativ cu al doilea trimestru din 2020, potrivit unui comunicat de presă.
Acesta a fost cel mai mare rezultat privind vânzările nete înregistrate într-un trimestru din istoria companiei și reflectă strategia de creștere a acesteia și evoluția cererii de produse Herbalife Nutrition.
“Am avut o creștere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv”, a declarat John Agwunobi, Președinte și CEO al Herbalife Nutrition. “Toate cele trei categorii principale de produse au înregistrat o creștere de două cifre, acestea incluzând categoria energie, sport și fitness, care a crescut cu 45% față de anul anterior”.
Cererea pentru întreaga gamă de produse de nutriție ale Herbalife Nutrition a contribuit la o creștere de două cifre în peste 50 dintre piețele companiei. La această creștere de 45% la categoria energie, sport și fitness se adaugă și categoria de nutriție personalizată, ce include vitamine și suplimente, care a înregistrat o creștere de 19%, în vreme ce categoria principală de produse pentru controlul greutății a crescut cu 12% în acest trimestru.
Cinci dintre cele șase regiuni în care este prezentă compania au înregistrat creșteri ale vânzărilor nete, patru dintre ele având o creștere de peste 20%. În America de Nord, vânzările nete au crescut cu 7% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Regiunea Asia Pacific a raportat un nou trimestru de creștere semnificativă, de 38% față de anul anterior, fiind condusă de India care a crescut cu 93% în acest trimestru față de T2 din 2020. Această evoluție este o dovadă a eforturilor distribuitorilor pe măsură ce contextul pandemic continuă să afecteze regiunea Asia Pacific.
Mai mult, venitul net raportat pentru acest trimestru de 144 milioane de dolari a crescut cu 25% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2020. Compania a raportat un venit net anual de 292 milioane de dolari.
“Indicatorul EBITDA ajustat pentru cel de-al doilea trimestru, în valoare de 262 milioane de dolari, a fost un record pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv, rezultând într-un nivel EBITDA ajustat de peste 500 milioane de dolari în prima jumătate a anului”, a declarat Alex Amezquita, Chief Financial Officer, Herbalife Nutrition.
Herbalife Nutrition a observat un interes sporit pentru acest tip de afacere din partea tinerilor. Aproape două treimi dintre noii distribuitori și clienții privilegiați care s-au alăturat Herbalife Nutrition în al doilea trimestru au fost milenialii sau generația Z.
Estimările revizuite ale companiei pentru întregul an 2021 vizează o creștere a vânzărilor nete care se situează în intervalul 8,5% până la 12,5%, cu micșorarea punctului median cu 150 de puncte de bază comparativ cu estimările anterioare ale anului 2021. Compania a actualizat și estimările privind EPS diluat ajustat3 pentru întregul an 2021, în intervalul 4,70 dolari – 5,10 dolari, crescând punctul median cu 0,05 dolari față de estimările anterioare pentru anul 2021. Agwunobi a adăugat: “Inițiem estimările pentru întregul an 2021 pentru EBITDA ajustat3 în intervalul 875 milioane dolari – 935 milioane dolari, ceea ce subliniază profitabilitatea continuă a companiei și fundamentează generarea fluxului de lichidități a activității noastre.”
__________________
1 EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat nu sunt măsuri GAAP. Consultați Programul A – “Reconciliation of Non-GAAP Financial Measures” pentru o reconciliere detaliată a acestor măsuri cu măsura GAAP cea mai comparabilă în mod direct, precum și pentru o discuție despre motivul pentru care considerăm că aceste măsuri non-GAAP sunt utile.
2 Rezultatele din al doilea trimestru din 2021 au fost afectate de sprijinul financiar chinez de $0,5 milioane sau $0,00 per rezultat diluat și de cheltuielile aferente Programului de Creștere și de Investiții de Impact al Chinei de aproape 5,2 milioane de dolari sau $0,04 per rezultat diluat. Rezultatele înregistrate în al doilea trimestru 2020 au fost afectate de sprijinul financiar al Chinei de aproape 3,3 milioane de dolari sau $0,02 per rezultat diluat și de cheltuielile aferente Programului de Creștere și Investiții de Impact al Chinei de aproape $2,3 milioane sau $0,01 per rezultat diluat. Rezultatele ajustate din al doilea trimestru al 2020 au fost actualizate în Programul A astfel încât să nu excludă sprijinul financiar al Chinei.
3 EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat nu sunt măsuri GAAP. Consultați discuția “Outlook” de mai jos și notele de subsol aferente și Programul A pentru informații suplimentare privind estimările de EPS ajustat diluat și EBITDA ajustat.
România a finalizat procesul de renegociere cu Comisia Europeană privind Planul Naţional de Redresare şi…
Guvernul transmite joi că premierul Ilie Bolojan nu a solicitat suma forfetară de la Senatul…
În 2024, despăgubirile plătite de UNIQA pentru IMM-uri au înregistrat o creștere de aproape 30%…
Înotătorul român David Popovici a cucerit medalia de aur în proba de 100 m liber,…
Cererea de cupru crește mai repede decât se anticipa în industrie, impulsionată de investiții de…
Ungaria intenţionează să le acorde funcţionarilor publici, inclusiv poliţiştilor şi profesorilor, o subvenţie anuală pentru…
This website uses cookies.
Read More