Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzKaspersky Lab a anunțat că a obținut o creștere stabilă în 2018 și și-a mărit veniturile globale neauditate IFRS la un total de 726 de milioane de dolari*, ceea ce reprezintă o creștere anuală a veniturilor cu 4%.
Printre domeniile strategice de business care au condus la creșterea Kaspersky Lab în 2018 s-au numărat cel de digital și segmentul Enterprise. Compania a înregistrat o creștere a vânzărilor digitale (+4%**) și o creștere semnificativă, de 16%**, pe segmentul marilor companii, produsele și serviciile non-endpoint înregistrând un plus de 55%**, potrivit unui comunicat de presă.
Comentând rezultatele anuale, Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky Lab, a declarat: “2018 a fost un an crucial pentru noi. După toate provocările și acuzațiile neîntemeiate cu care ne-am confruntat în 2017, ne-am asumat responsabilitatea de a arăta că societatea și oamenii noștri merită încrederea partenerilor și a clienților și, de asemenea, de a continua să ne demonstrăm în mod clar leadership-ul. Rezultatele financiare pozitive continue sunt dovada acestui fapt, demonstrând că utilizatorii preferă cele mai bune produse și servicii de pe piață și sprijină principiul nostru de a proteja împotriva oricăror atacuri cibernetice, indiferent de originea lor.”
În comunicat se precizează că: “Pe plan global, la performanța companiei au contribuit rezultatele solide, în special din zona META (Middle East Turkey Africa: +27% **), precum și în alte regiuni, cum ar fi Rusia, Asia Centrală și CSI *** (+6% **), APAC (+6%**) și Europa (+6%**), în timp ce în America Latină s-a înregistrat o încetinire (-11%**) cauzată în principal de devalorizarea monedei în regiune.
Situația geopolitică provocatoare a dus la o încetinire a pieței din America de Nord, unde vânzările au scăzut cu 25%**. În ciuda acestor provocări, Kaspersky Lab și-a menținut și dezvoltat prezența pe piață, obținând o creștere de 8% a vânzărilor de licențe digitale noi.
În 2018, Kaspersky Lab a continuat dezvoltarea inițiativei sale globale privind transparența prin implementarea mai multor pași importanți. Astfel, compania a început relocarea infrastructurii IT în Elveția și a deschis primul Centru de Transparență, la Zurich. Kaspersky Lab a implementat, de asemenea, un audit efectuat de una dintre cele patru mari companii globale de audit, al proceselor de inginerie ale companiei legate de crearea și distribuirea bazelor de date privind regulile de detectare a amenințărilor. Peisajul mondial ultra-conectat de astăzi necesită o transparență sporită din partea organizațiilor și această inițiativă unică demonstrează angajamentul clar al Kaspersky Lab de a asigura integritatea și fiabilitatea soluțiilor sale, în serviciul clienților.”
* cifrele sunt rotunjite pentru o citire mai ușoară. Creșterea a fost de 4%, veniturile, de 725,6 milioane.
** toate segmentele și cifrele regionale sunt în rezervări de vânzări nete, nu venituri.
*** țările din regiunea mai sus menționată includ Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Georgia, Kazahstan, Kârgâzstan, Mongolia, Federația Rusă, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan.
Ministerul eston de Externe a anunţat luni că l-a convocat pe însărcinatul cu afaceri al…
Germania va organiza cu sprijinul Iordaniei un "pod aerian umanitar către Gaza", a anunţat luni…
Secretarul general al Guvernului, Radu Oprea, a susţinut luni că în cazierul său judiciar nu…
Departamentul Securităţii Interne din Statele Unite a transmis luni că ia măsuri pentru a readuce…
Preşedintele american Donald Trump, aflat în vizită în Scoţia, a anunţat luni că Statele Unite…
Premierul israelian Benjamin Netanyahu a reiterat luni că Israelul nu-şi va înceta ofensiva în Fâşia…
This website uses cookies.
Read More