Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuzpixabay.com
Kaspersky anunţă extinderea activităţilor legate de relocarea datelor cu privire la ameninţările cibernetice şi pentru utilizatorii din America Latină şi Orientul Mijlociu.
“Angajamentul companiei de a urma cele mai bune practici de securitate a datelor a fost confirmat de recertificarea din partea TUV Austria a serviciilor de date Kaspersky. În plus, compania a împărtăşit public informaţii cu privire la solicitările de date şi expertiză tehnică primite de la agenţiile guvernamentale şi de aplicare a legii, precum şi de la utilizatori, în a doua jumătate a anului 2021. Aceste măsuri reflectă angajamentul continuu al companiei de a se îndrepta către o mai mare transparenţă, angajament asumat ca parte a Iniţiativei Globale pentru Transparenţă (Global Transparency Initiative – GTI). Prin lansarea GTI în 2017, Kaspersky a stabilit un punct de referinţă pentru încrederea digitală şi a devenit primul furnizor de securitate cibernetică care a permis verificări ale codului său sursă”, se arată într-un comunicat al dezvoltatorului de soluţii antivirus, transmis luni AGERPRES.
În acest context, Kaspersky va procesa şi stoca fişierele rău intenţionate şi suspecte primite de la utilizatori din America Latină şi Orientul Mijlociu – care erau în trecut procesate de unităţi din Rusia – în centrele de date din Zurich, Elveţia. Anterior, compania a finalizat relocarea datelor pentru Europa, America de Nord şi o serie de ţări din Asia-Pacific.
Reprezentanţii companiei susţin că centrele de date din Elveţia oferă facilităţi de nivel mondial, în conformitate cu standardele de vârf din industrie, astfel încât utilizatorii companiei să poată avea încredere în securitatea datelor lor.
Conform raportului periodic “Law Enforcement and Government Requests”, publicat de Kaspersky, pe tot parcursul anului 2021, compania a primit 214 solicitări (faţă de 160 de solicitări, în 2020), de la guverne şi agenţii de aplicare a legii (LEA) din 17 ţări. Dintre acestea, 181 au fost pentru expertiză tehnică (comparativ cu 132, în 2020).
Totodată, numărul solicitărilor utilizatorilor pentru detalii despre ce date există despre ei şi unde sunt stocate acestea, cumulat cu furnizarea sau eliminarea acestora a crescut, ajungând la 2.252 în total.
Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în anul 1997, ce oferă soluţii de securitate şi servicii inovatoare pentru a proteja companiile, infrastructura critică, autorităţile guvernamentale şi utilizatorii individuali. Portofoliul companiei cuprinde peste 400 de milioane de utilizatori individuali, precum şi 250.000 de companii-client.
Aspecte-cheie T2/25 vs T2/24 Rezultat din exploatare CCA excluzând elementele speciale de 1,2 mld lei,…
I. Un prim semestru solid în materie de activitate comercială Soldul net al creditelor (inclusiv…
Acțiunile Microsoft au crescut în tranzacțiile prelungite de miercuri, ducând capitalizarea bursieră a companiei peste…
de Dan Pălăngean România s-a situat pe podiumul european al creșterii datoriei publice între T1…
Ministrul de Externe, Oana Ţoiu, a afirmat, în legătură cu întâlnirea dintre preşedintele României, Nicuşor…
Canada ”are intenţia” să recunoască Palestina ca stat la Adunarea Generală a ONU, în septembrie,…
This website uses cookies.
Read More