Fără categorie

Keez: Începând de azi, IMM-urile pot obține cerficatul fiscal, cazierul fiscal sau alte documente disponibile în sistemul ANAF printr-un sigur „click”

În urma demersurilor de modernizare și digitalizare ale autorităților statului, IMM-urile din România pot obține acum certificatul fiscal, cazierul fiscal, vectorul fiscal, bilanțul anual și semestrial (depuse în ultimii 5 ani), fișa rol completă, sau alte documente disponibile în sistemul ANAF printr-un sigur „click” în cadrul unui sistem self-service dezvoltat de Keez, o firma integrată de tehnologie și servicii complete de contabilitate pentru IMM-uri.

Până acum, pentru a intra în posesia acestor documente, antreprenorii solicitau fizic autorităților, sau pe email/telefon contabilului (sau firmei de contabilitate), obținerea acestor documente. O altă modalitate, folosită însă de foarte puțini antreprenori, era utilizarea semnăturii electronice în sistemul „Spațiu Privat Virtual” (SPV).

Ceea ce în trecut însemna un consum semnificativ de timp atât pentru solicitanți, cât și pentru toți cei aflați în circuitul de răspuns la solicitări, astăzi poate fi rezolvat online de către antreprenor sau de reprezentanții acestuia prin intermediul serviciului de documentare lansat de Keez.

Astfel, antreprenorii pot face diverse solicitări, respectiv descărca și consulta documentele, direct dintr-un tab integrat în platforma de contabilitate Keez, disponibilă 24/7, online.

Keez, furnizor de servicii complete de contabilitate, dar și contribuabil la rândul său, beneficiază de eforturile de digitalizare ale autorităților statului și utilizează toate resursele tehnologice pentru a face procesul de contabilitate mai ușor atât pentru antreprenori cât și pentru contabili. Keez realizează acest lucru într-un ecosistem ce presupune accesul permanent la documentele contabile ale firmei, la rapoartele privind activitatea acesteia, dar și la documente oficiale disponibile în sistemul ANAF, indiferent de tipul de abonament lunar, de dimensiunea firmei sau de numărul de angajați” – a declarat CEO-ul Keez, Daniel Mateescu, cu ocazia lansării noului serviciu de documentare.

Keez este o firmă de servicii de contabilitate complete (contabilitate financiară, balanță, registre contabile obligatorii, bilanț, realizare și depunere lunară a declarațiilor pentru taxe și impozite firmă, respectiv înregistrarea documentelor de salarizare către ITM și Revisal) realizate de experți contabili autorizați CECCAR. Datorită automatizării în proporție de peste 90% a proceselor de contabilitate, Keez reușește, prin intermediul platformei online și a aplicației de mobil, să faciliteze antreprenorilor accesul în timp real la cele mai importante documente și rapoarte de management financiar.

Articole recente

Franţa şi Germania propun noi sancţiuni europene împotriva Rusiei, care să vizeze şi compania Lukoil

Franţa şi Germania propun ca Uniunea Europeană să vizeze Lukoil, o companie petrolieră rusă prezentă…

9 ore ago

Franța/ Guvernul Bayrou a pierdut votul de încredere; premierul își va prezenta demisia

Deputații francezi au răsturnat guvernul, respingând luni votul de încredere solicitat de prim-ministrul François Bayrou…

9 ore ago

Justiţia americană confirmă în apel condamnarea lui Trump la plata a 83 de milioane de dolari pentru defăimare

O curte de apel din New York a confirmat luni o decizie anterioară pronunţată împotriva…

10 ore ago

Viktor Orban propune transformarea UE într-o structură cu cercuri concentrice

Premierul ungar Viktor Orban a sugerat transformarea structurii Uniunii Europene într-una a cercurilor concentrice şi…

10 ore ago

Xi Jinping îndeamnă BCRIS “să reziste oricăror forme de protecţionism”

Preşedintele chinez Xi Jinping a cerut ţărilor BRICS să "reziste tuturor formelor de protecţionism", la…

10 ore ago

Senat/Adoptare tacită: Acordul administraţiei locale, obligatoriu pentru activităţile economice ale operatorilor de jocuri de noroc

Plenul Senatului a adoptat tacit, luni, o propunere legislativă prin care se stabileşte obligativitatea acordului…

11 ore ago

This website uses cookies.

Read More