Afaceri

KPMG în România și UiPath încheie un parteneriat pentru accelerarea transformării digitale a afacerilor

KPMG în România anunță încheierea parteneriatului cu UiPath, un lider în domeniul enterprise Robotic Process Automation (RPA) software, pentru dezvoltarea și furnizarea de soluții inteligente de automatizare pentru clienți. Împreună, KPMG în România și UiPath vor oferi companiilor posibilitatea unei transformări digitale complexe a afacerilor, utilizând cele mai noi tehnologii pentru transformarea operațiunilor, pentru inovarea necesară competitivității și pentru reimaginarea experienței clientului final, potrivit unui comunicat.

Acest parteneriat reprezintă o nouă etapă în colaborarea RPA între cele două firme, cu focus pe implementarea și gestionarea programelor de transformare digitală de anvergură. Experiența KPMG în România în livrarea de servicii de consultanță și de implementare de soluții software complexe va complementa capabilitatea, agilitatea și scalabilitatea platformei de automatizare end-to-end a UiPath.

Richard Perrin, Partener, Head of Advisory KPMG în România, spune: “KPMG în România dezvoltă de mulți ani servicii de transformare digitală pentru clienți, iar echipa noastră include unii dintre cei mai buni experți în domeniu. Pe măsură ce presiunile competitive cresc, companiile nu mai pot neglija oportunitățile pe care le poate oferi transformarea digitală, ca îmbunătățire a serviciilor pentru clienți, dar și a eficienței organizaționale. Acest nou parteneriat cu UiPath va extinde gama de expertiză pe care o putem oferi clienților noștri în domeniul RPA”.

Anemari Ionescu, Director KPMG în România, Digital Solutions, Centrul de Excelență KPMG Lighthouse, afirmă: “Această alianță reunește două capabilități unice – excelența în servicii de consultanță și expertiza dedicată pe industrii. KPMG Romania Lighthouse include o echipa dedicată certificată UiPath. Expertiza acestei echipe este dovedită prin dezvoltarea a peste 100 de roboți cross- sau specifici nevoilor fiecărei industrii. Aceștia sunt folosiți de clienții noștri care activează în domenii precum financiar-bancar, telecomunicații, retail, petrol și gaze, sănătate, agricultură, în diferite departamente inclusiv financiar & contabilitate, resurse umane, vânzări, marketing, legal, risk management.

Prin identificarea task-urilor potrivite pentru automatizare și prin furnizarea expertizei cheie în zona de management al schimbării, echipa KPMG Lighthouse România livrează strategia, proiectarea, dezvoltarea și capacitatea de implementare necesare transformării modurilor de operare ale clienților noștri.

Prin aceasta alianță, KPMG în România este inclusă în lista selectă a partenerilor Diamond UiPath, ceea ce ne motivează și mai mult în a crea produse inovative cu scopul de a oferi clienților noștri optimizarea productivității, mai multă eficiența și reducere a costurilor.”

UiPath are viziunea livrării unei “Intreprinderi Automatizate – Fully Automated Enterprise™“, în care companiile utilizează automatizarea pentru a-și debloca întregul potențial. UiPath oferă o platformă end-to-end pentru automatizare, combinând o soluție RPA cu un set complet de capabilități astfel încât orice organizație își poate scala operațiunile digitale cu o rapiditate fără precedent.

Prin această alianță, KPMG în România are posibilitatea să ofere un răspuns mai rapid pentru nevoile complexe ale clienților din prezent și viitor, care intenționează să își reformeze procesele de afaceri cu ajutorul automatizării inteligente, și poate să le ofere expertiza și uneltele necesare pentru implementarea RPA la scară largă.

„Ne face plăcere să lucrăm cu KPMG în România, combinând eforturile noastre pentru a ajuta organizațiile să decidă cu ușurință ce să automatizeze și cum să avanseze transformarea lor digitală”, a declarat Stina Gustavsson, Director Strategic Partnerships EMEA la UiPath. „Combinarea serviciilor KPMG cu platforma noastră de automatizare end-to-end ne permite să ne îmbunătățim ofertele către clienții noștri comuni. Capacitatea KPMG de a furniza servicii care susțin organizațiile pe întregul parcurs de automatizare, de la definirea strategiei la îmbunătățirea continuă și inovare, este esențială pentru furnizarea de noi capacități de automatizare.”

Articole recente

Marco Rubio afirmă că acordul de încetare a focului între Ucraina și Rusia „nu este exclus”

Secretarul de stat a mai declarat că nu crede că impunerea de sancțiuni suplimentare împotriva…

5 ore ago

Zelensky insistă pentru mai multă claritate cu privire la garanțiile de securitate pentru Ucraina în cazul unui acord de pace

Președintele ucrainean Volodymyr Zelensky a insistat pentru mai multă claritate cu privire la forma pe…

5 ore ago

Trump şi Putin au convenit în Alaska asupra unor ‘garanţii de securitate solide’ pentru Ucraina, susţine Witkoff

Preşedintele american şi omologul său rus au convenit în timpul întâlnirii lor de vineri din…

5 ore ago

Bolojan: România îşi poate recâştiga credibilitatea şi predictibilitatea prin respectarea angajamentelor şi consecvenţă în decizii

Respectarea angajamentelor şi consecvenţa în decizii sunt singurele căi prin care România îşi poate recâştiga…

5 ore ago

Ucraina: Von der Leyen salută propunerea lui Trump de a oferi garanţii de securitate inspirate de NATO

Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a salutat duminică propunerea preşedintelui american, Donald Trump,…

5 ore ago

Incendii în Spania: Premierul Sanchez propune un pact naţional pentru urgenţă climatică

Prim-ministrul spaniol a anunţat un "pact naţional pentru urgenţă climatică" care să lase deoparte "luptele…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More