Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzFrédéric Lamy - CEO Leroy Merlin Romania
Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că, începând din această lună, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată țara. Odată cu listarea online a tuturor produselor Leroy Merlin, compania estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni, porivit unui comunicat de presă.
Astfel, clienții Leroy Merlin din toată țara vor avea posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului. Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari și medii precum materialele de construcții sau utilajele.
Potrivit reprezentanților Leroy Merlin, politica de preț a produselor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin SMS sau email, iar taxa de transport pornește de la 15 lei, însa poate crește în funcție de volumul și/sau greutatea totală a comenzii și distanța față de magazinul de unde s-a plasat comanda. Pentru livrarea comenzilor, Leroy Merlin lucrează cu parteneri selectați, care au ca scop comun performanța și promisiunea de livrare eficientă pe care retailerul o oferă tuturor clienților.
„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Din datele companiei, în ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce și integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, urmând a fi preferate pentru achiziționarea online: materialele de construcții, ușile & ferestrele sau pardoselile.
Companie din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia LEROY MERLIN. În România funcționează 19 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2500 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.
Câteva mii de cadre didactice din toată țara protestează, luni, în Piața Victoriei din Capitală,…
Autor: Andrei Rădulescu Astăzi Parlamentul Franței se reunește în sesiune extraordinară pentru a vota programul…
Agenţia chineză de evaluare financiară CSCI Pengyuan a atribuit un rating "AAA" grupului petrolier rus…
Franţa se pregăteşte să se cufunde din nou într-o criză politică odată cu căderea aşteptată…
Preşedintele american Donald Trump a declarat duminica aceasta că mai mulţi lideri europeni vor vizita…
Federația Patronală a Energiei (FPE) marchează Ziua Petrolistului printr-un mesaj de recunoștință adresat tuturor profesioniștilor…
This website uses cookies.
Read More