Burse/Investitii

LIFE IS HARD S.A atrage 2 milioane de euro din piața de capital pentru o nouă achiziție strategică

Până pe 15 aprilie 2024, LIFE IS HARD dă posibilitatea tuturor celor ce vor să i se alăture în planul strategic de dezvoltare a companiei, să facă acest lucru printr-o emisiune de obligațiuni, potrivit unui comunicat de presa. Obligațiunile LIFE IS HARD, cu o dobândă atractivă de 10%, au ca scop atragerea de resurse pentru finanțarea unui nou proces de achiziție strategică. Această achiziție se încadrează în strategia de creștere a LIH, demarată în 2021, a cărei validitate a fost certificată prin rezultatele financiare solide ale ultimilor trei ani.

În acești ultimi trei ani, ca urmare a implementării strategiei, cifra de afaceri a LIH avut o rată de creștere anuală compusă (CAGR) impresionantă, de +62% (2020-203), iar profitul a depășit această rată de creștere, cu un CAGR de +80,5% în aceeași perioadă.

Având un Rule of 40 scor de 126%, LIFE IS HARD se situează astăzi în topul companiilor de IT listate la BVB, pe piața AeRo.

„Emisiunea de obligațiuni corporative, un pas în demersul strategic de dezvoltare a LIH, este un indicator al faptului că LIFE IS HARD se află în mijlocul unui proces accelerat de creștere, cu investiții în performanța afacerii și în creșterea capacității de operare a întregului ecosistem de business LIFE IS HARD.

Prin această emisiune avem în plan construcția unui parteneriat strategic ce va fi realizat prin investiția într-o companie cu un profil similar LIFE IS HARD.

Valoarea acestei investiții este estimată la 2 milioane euro, iar în Adunarea Generală a Acționarilor  programată pentru 29 aprilie 2024 solicităm acționarilor o suplimentare a acestui buget cu încă 1 milion de EURO. Finanțăm toate aceste demersuri strategice folosindu-ne de mecanismele pieței de capital pentru a da șansa tuturor celor care vor să ne fie alături să facă parte din povestea LIH, pe care vreau să o scriem împreună”, afirmă Cătălin Chiș, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD S.A.

În această operațiune, LIFE IS HARD S.A. (LIH) emite, prin Ofertă Publică, 100.000 de obligațiuni cu o valoare nominală de 100 RON/obligațiune, cu o scadență de 4 ani (16 trimestre) de la data emisiunii și o rată anuală a dobânzii de 10%/an, plătibilă trimestrial. Valoarea nominală totală maximă de emisiune este de 10.000.000 RON.

Emisiunea de obligațiuni, se derulează în perioada 02.04.2024 – 15.04.2024 prin intermediul BRK FINANCIAL GROUP S.A. și Goldring S.A.

Articole recente

Angajamente propuse de Vodafone România, în tranzacția Telekom România Mobile Communications

Consiliul Concurenței a aprobat achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications…

o oră ago

DNSC: Continuă campaniile frauduloase care promovează o aşa-zisă platformă de investiţii de stat

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică avertizează în legătură cu continuarea campaniilor frauduloase care promovează o…

2 ore ago

Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de către DIGI România și Vodafone România

Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de…

2 ore ago

Z.ai, cel mai recent model de IA al Chinei, spune că este mai ieftin de utilizat decât DeepSeek

Startup-ul Z.ai, cunoscut anterior sub numele de Zhipu, a anunțat luni că noul său model…

2 ore ago

Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României (Concordia)

Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României, în…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More