Turism

Litoralulromanesc.ro: Cererea de sejururi la mare pentru minivacanța de Rusalii, cu 20% peste 2021. Unele hoteluri se vor apropia de un grad de ocupare de 100%

Românii intenționează să petreacă minivacanța de Rusalii pe litoral, lucru dovedit de numărul mare de rezervări făcute pentru perioada 10-13 iunie la hotelurile deschise în stațiunile de la Marea Neagră, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată datele Litoralulromanesc.ro. 90% dintre unitățile de cazare de pe litoral vor fi deschise în minivacanța de Rusalii, dintre care, conform estimărilor, unele vor atinge un grad de ocupare în minivacanță de 100%.

Sejururile pentru minivacanța de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, dar pe măsură ce ne apropiem de această perioadă, numărul cererilor a crescut. Cei mai mulți turiști au ales pachetele de trei nopți de cazare la mare, dar sunt și turiști care își prelungesc sejurul la 4-5 nopți. Preferința clară este pentru hoteluri de 3 și 4 stele, cel puțin cu mic dejun, dar se caută și variantele de cazare all inclusive, în special de către familiile cu copii”, afirmă Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

Mulți dintre cei care au făcut deja rezervare pentru minivacanța de Rusalii au fost stimulați de ofertele speciale create cu acest prilej, tarifele pornind de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane la un hotel de două stele din stațiunea Olimp, cazare fără masă. Un pachet de trei nopți la un hotel de 3 stele cu mic dejun inclus în Eforie Nord costă 468 lei/2 persoane, iar cuplurile care optează pentru servicii all inclusive la un hotel de 4 stele din Jupiter trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopți puțin peste 1.800 de lei.

Minivacanța de Rusalii reprezintă un preambul pentru sezonul estival, întrucât mulți români obișnuiesc să-și ia concediu abia după ce copiii intră în vacanța școlară. Iar pe baza estimărilor pe care le avem pentru Rusalii, putem spune că litoralul va fi și anul acesta destinația internă principală către care românii se vor îndrepta în lunile de vară. De altfel, este un trend care s-a accentuat în timpul pandemiei”, adaugă Ionuț Nedea.

***

Litoralulromanesc.ro, deținut de compania Creative Eye SRL din Constanța, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 stațiuni de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele.

Anul trecut, agenția a raportat vânzări de 165 milioane de lei, în creștere cu 65% față de 2020 și cu 26% față de cifrele înregistrate în 2019, în condițiile în care, prin intermediul său, vara trecută au ajuns la mare peste 200.000 de turiști, în creștere cu 31% față de 2020.

 

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

20 de ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

21 de ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

21 de ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

21 de ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

22 de ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

22 de ore ago

This website uses cookies.

Read More