Afaceri

MAMBricolaj înregistrează venituri de aproape 25 de milioane de lei în primul semestru din 2021

MAMBricolaj, magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atât producătorilor de mobilă, persoanelor ce au ca hobby bricolajul cât și publicului larg, a înregistrat o cifră de afaceri de 24,98 milioane de lei în primul semestru din 2021, cu peste 47,75% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania va deschide în luna octombrie un nou magazin în Brașov, al patrulea în cadrul rețelei MAMBricolaj și are în plan deschiderea celui de-al cincilea magazin în primul semestru din 2022, în București sau Iași, potrivit unui comunicat.

Anul 2021 este unul special pentru MAMBricolaj, deoarece aniversăm 10 ani de la deschiderea primului nostru magazin. Astăzi, MAMBricolaj este o rețea de magazine care cunoaște extrem de bine piața de bricolaj din România și deține toate resursele necesare pentru a-și continua dezvoltarea accelerată. Listarea pe piața AeRO de la începutul anului ne-a adus alături investitori care cred în potențialul nostru și cărora le mulțumim. Cu sprijinul acestora am reușit deja să deschidem cel de-al treilea magazin din rețea, din cartierul Ghencea și suntem în linie dreaptă cu deschiderea celui de-al patrulea magazin, în Brașov. Rezultatele pentru primul semestru din 2021 ne dau încredere că strategia noastră este pe drumul cel bun,” a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

În ceea ce privește activitatea de vânzări din locațiile curente, în primele șase luni ale anului, magazinul Morarilor a realizat vânzări nete de 13,71 milioane de lei, în creștere cu 62,73% comparativ cu primul semestru din 2020, reprezentând 54,86% din cifra de afaceri. Magazinul Luica a înregistrat vânzări nete de 10,14 milioane de lei, o majorare cu 19,54% față de aceeași perioadă din 2020, reprezentând 40,57% din cifra de afaceri. Magazinul Ghencea, deschis în martie 2021 a avut vânzări de 1,13 milioane de lei și a contribuit cu 4,57% în cifra de afaceri a companiei în semestrul I din 2021.

Veniturile realizate de companie în prima jumătate a anului sunt în linie cu așteptările conducerii. Având în vedere situația impredictibilă cauzată de contextul COVID-19, precum și perioada concediilor între lunile iunie-august, MAMBricolaj a investit puternic în acțiuni de promovare și oferte speciale pentru atragerea de clienți. În acest scop, începând cu luna iunie 2021, compania a implementat sistemul de plată în rate prin carduri bancare și credit acordat direct la nivel de rețea de magazine.

Baza de clienți a MAMBricolaj a înregistrat o creștere de 32%, peste 73.000 de cumpărători trecând pragul magazinelor companiei în primul semestru din 2021. Conform estimărilor MAMBricolaj, clienții companiei sunt în totalitate de retail, aproximativ 52% dintre aceștia sunt utilizatori finali, în timp ce 48% sunt consultanți de mobilă, profesioniști și meșteri. În ceea ce privește categoriile de produse, panourile, produsele pentru fixare, accesoriile pentru mobilă, dressing și bucătărie sunt cele mai bine vândute.

Numărul de tranzacții înregistrat în prima jumătate a anului de magazinele MAMBricolaj a fost de 148.411, în creștere cu 36,6% față de primele șase luni din 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacție a crescut cu 8,4%, ajungând la 168,4 lei. Totodată, în mediul online au fost înregistrate aproximativ 5.200 de tranzacții cu o valoare medie de 179 lei per tranzacție.

În privința planurilor pentru viitorul apropiat, în octombrie 2021, MAMBricolaj va deschide cel de-al patrulea magazin în Brașov. Noua investiție în locația de 1500 de metri pătrați va avea un cost total de aproximativ 6,9 milioane de lei. De asemenea, compania va demara în perioada următoare procesul de majorare a capitalului social cu aport în numerar pentru continuarea investițiilor planificate, în special pentru magazinul din Brașov și deschiderea unui nou magazin în primul semestru din 2022 în Iași sau București.

MAMBricolaj este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București din ianuarie 2021. În data de 30 august 2021, acțiunile MAM erau tranzacționate la prețul de 11,34 lei per acțiune, compania având o capitalizare de piață de peste 95 de milioane de lei.

Articole recente

Tusk: Suntem cel mai aproape de un conflict deschis de la cel de-al Doilea Război Mondial încoace

Prim-ministrul polonez Donald Tusk a declarat miercuri în Parlament că, în urma încălcării spaţiului aerian…

28 de minute ago

ANALIZĂ XTB: Noul iPhone 17 lansat de Apple, și în vizorul investitorilor. Piața urmărește atent impactul asupra acțiunilor

Ca în fiecare an, Apple a așteptat până la sfârșitul verii pentru a dezvălui noul…

35 de minute ago

Exim Banca Românească lansează Pachetul Start-Up cu servicii gratuite pentru antreprenori în primul an

Exim Banca Românească își extinde portofoliul de produse dedicate antreprenorilor și lansează Pachetul Start-Up, o…

38 de minute ago

Veolia România preia pachetul majoritar al General Me.el Electric, companie românească specializată în proiectarea sistemelor electrice şi în producţia de energie electrică

Veolia România anunţă preluarea pachetului majoritar al General Me.el Electric (GME), companie românească specializată în…

40 de minute ago

Nicușor Dan: România, pe deplin solidară cu Polonia; Rusia trebuie presată să vină la masa negocierilor

Președintele Nicușor Dan afirmă că prin 'încălcarea flagrantă a spațiului a aerian polonez', Rusia a…

o oră ago

Polonia a solicitat invocarea articolului 4 din tratatul NATO; Donald Tusk spune că au existat 19 intruziuni în spaţiul aerian polonez

Premierul polonez Donad Tusk a declarat că Polonia a solicitat invocarea articolului 4 din tratatul…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More