International

Marii retaileri vor să profite de succesul filmului ”Barbie”

Cumpărătorii se îngrămădesc să cumpere cercei, parfumuri şi rochii Barbie, pe măsură ce retailerii vor să profite de succesul superproducţiei americane, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Chiar dacă mulţi consumatori şi-au redus cheltuielile din cauza inflaţiei, retailerii vor să profite de oportunitatea de a-i convinge pe cumpărători să cumpere articole mai scumpe, astfel încât să-şi crească veniturile.

Gama vastă de produse şi parteneriate între branduri, multe destinate adulţilor, sunt un pariu pe sentimentul de nostalgie pe care Barbie îl generează pentru mulţi care s-au jucat cu celebra păpuşă când erau copii.

Grupul american Mattel, care deţine brandul Barbie, vrea ca filmul lansat recent să relanseze atractivitatea păpuşii şi de asemenea să o introducă pe Barbie în mentalul unei noi generaţii.

“Nu cred că am văzut atât de mult parteneriate între branduri care să apară de pe urma unui singur film”, spune Jo Ashdown, partener la Mando-Connect, o agenţie care se ocupă de parteneriatul între branduri în cadrul grupului de publicitate WPP.

De exemplu, colecţia Barbie lansată luni de Zara include 17 haine şi accesorii pentru copiii, inclusiv un ghiozdan şi sneakers, însă oferta pentru femei este mult mai mare, de 85 de articole. Bărbaţii pot să se alăture şi ei trendului cu un costum fuchsia sau un tricou similar cu cel purtat de Ryan Gosling, care joacă rolul lui Ken, prietenul lui Barbie.

Numeroase mărci de haine şi încălţăminte de la H&M, până la Primark, Gap, Superga şi Crocs, au lansat colecţii cu tema Barbie. Însă nebunia s-a extins şi dincolo de segmentul de retail, lanţurile hoteliere Hyatt Hotels şi Hilton oferind camere cu tema Barbie în oraşe precum Bogota, Columbia şi Kuala Lumpur, Malaezia.

Cantitatea imensă de merchandise, de la covoare Barbie şi până la periuţe de dinţi Barbie, ridică posibilitatea supralicitării mărcii, însă accentul pus de partenerii Mattel pe diversitate şi inclusivitate, precum şi filmul propriu zis ar putea să ofere suficientă noutate pentru a-i menţine pe oameni interesaţi.

“Toată lumea poate fi Barbie sau Ken. Cred că asta a ajutat la creşterea mărcii fără să o suprasatureze”, spune James Zahn, editorul revistei The Toy Book.

Comedia hollywoodiană despre celebra păpuşă, cu Margot Robbie şi Ryan Gosling în rolurile principale, a fost lansată vineri şi în România.

Articole recente

Lavrov: Discuţiile despre garanţiile de securitate pentru Ucraina fără Rusia nu duc nicăieri

Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a avertizat miercuri că orice discuţie asupra garanţiilor de…

40 de secunde ago

DNSC: Fraudă de tip ”investiții rapide” în care este folosită imaginea președintelui României, circulă în prezent pe internet

O fraudă de tip "investiţii rapide", în care este utilizată fraudulos imaginea preşedintelui României, circulă…

2 minute ago

Ministrul Finanţelor: Trebuie să ne schimbăm fundamental atitudinea în atragerea de investiţii străine; avem nevoie de reguli clare şi echilibrate

România trebuie să îşi schimbe atitudinea în atragerea de investiţii străine şi este nevoie de…

3 minute ago

Garanția de portofoliu pentru IMM-uri a BID: solicitări de peste 15 miliarde lei, dublu față de bugetul disponibil pentru următorii 3 ani (BID)

Apelul lansat instituțiilor de credit de către Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) pentru „Garanția…

7 minute ago

Vista Bank introduce, în premieră naţională, sistemul de plăţi instant RoPay Contactless între persoane fizice

Vista Bank a lansat, în premieră naţională, plăţile instant RoPay Contactless între persoane fizice, un…

o oră ago

IMM România solicită Guvernului lansarea unui pachet de măsuri pentru susţinerea IMM-urilor

România are nevoie de măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri, deoarece creşterea economică se realizează…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More