International

Marii retaileri vor să profite de succesul filmului ”Barbie”

Cumpărătorii se îngrămădesc să cumpere cercei, parfumuri şi rochii Barbie, pe măsură ce retailerii vor să profite de succesul superproducţiei americane, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Chiar dacă mulţi consumatori şi-au redus cheltuielile din cauza inflaţiei, retailerii vor să profite de oportunitatea de a-i convinge pe cumpărători să cumpere articole mai scumpe, astfel încât să-şi crească veniturile.

Gama vastă de produse şi parteneriate între branduri, multe destinate adulţilor, sunt un pariu pe sentimentul de nostalgie pe care Barbie îl generează pentru mulţi care s-au jucat cu celebra păpuşă când erau copii.

Grupul american Mattel, care deţine brandul Barbie, vrea ca filmul lansat recent să relanseze atractivitatea păpuşii şi de asemenea să o introducă pe Barbie în mentalul unei noi generaţii.

“Nu cred că am văzut atât de mult parteneriate între branduri care să apară de pe urma unui singur film”, spune Jo Ashdown, partener la Mando-Connect, o agenţie care se ocupă de parteneriatul între branduri în cadrul grupului de publicitate WPP.

De exemplu, colecţia Barbie lansată luni de Zara include 17 haine şi accesorii pentru copiii, inclusiv un ghiozdan şi sneakers, însă oferta pentru femei este mult mai mare, de 85 de articole. Bărbaţii pot să se alăture şi ei trendului cu un costum fuchsia sau un tricou similar cu cel purtat de Ryan Gosling, care joacă rolul lui Ken, prietenul lui Barbie.

Numeroase mărci de haine şi încălţăminte de la H&M, până la Primark, Gap, Superga şi Crocs, au lansat colecţii cu tema Barbie. Însă nebunia s-a extins şi dincolo de segmentul de retail, lanţurile hoteliere Hyatt Hotels şi Hilton oferind camere cu tema Barbie în oraşe precum Bogota, Columbia şi Kuala Lumpur, Malaezia.

Cantitatea imensă de merchandise, de la covoare Barbie şi până la periuţe de dinţi Barbie, ridică posibilitatea supralicitării mărcii, însă accentul pus de partenerii Mattel pe diversitate şi inclusivitate, precum şi filmul propriu zis ar putea să ofere suficientă noutate pentru a-i menţine pe oameni interesaţi.

“Toată lumea poate fi Barbie sau Ken. Cred că asta a ajutat la creşterea mărcii fără să o suprasatureze”, spune James Zahn, editorul revistei The Toy Book.

Comedia hollywoodiană despre celebra păpuşă, cu Margot Robbie şi Ryan Gosling în rolurile principale, a fost lansată vineri şi în România.

Articole recente

Gaza: Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în septembrie dacă Israelul nu va lua măsuri ‘substanţiale’, declară Starmer

Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…

2 ore ago

Dacă Rusia nu va înceta în zece zile războiul în Ucraina, vom impune sancţiuni, spune Trump

Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…

3 ore ago

Fico: Marea Britanie a plătit activiști pentru a influența alegerile din Slovacia în 2023; vom solicita explicații

Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…

4 ore ago

Bujduveanu: Transferul unei parcele din Piața Revoluției la MAI, retras de pe ordinea de zi a CGMB

Primarul interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat că retrage proiectul privind transferul unei suprafețe…

4 ore ago

Atac cibernetic declarat împotriva Naval Group: Constructorul de nave de război denunţă o “tentativă de destabilizare”

Constructorul de nave şi submarine francez Naval Group a fost, se pare, vizat de un…

4 ore ago

ANRE declanșează acțiuni de control privind plata compensațiilor către consumatori pentru nerespectarea indicatorilor de performanță

ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More