Tehnologie

Marius Olteanu, CMO Bittnet Group: Punem accent pe evenimentele alături de clienți

2023 a fost un an plin pentru Bittnet Group. Cum ați descrie acest an din perspectiva proprie, dar și pentru departamentul de marketing?

Marius Olteanu: Anul 2023 a fost, fără îndoială, unul intens și plin de provocări, dar și de creștere și realizări notabile pentru departamentul de marketing al grupului. Continuăm să folosim cele mai bune tool-uri din piață și ne adaptăm atunci când apar altele noi, cum ar fi AI-ul care este deja un ajutor de nădejde pentru fiecare membru al echipei. O provocare unică pentru mine a fost gestionarea simultană a operațiunilor de marketing pentru piloni de business diferiți, fiecare cu viziunea, planurile, bugetul și CEO-ul propriu.

Cu ce realizări vă mândriți cel mai mult din 2023?

Marius Olteanu: Sunt mândru să spun că, împreună cu echipa mea, am pus bazele a aproximativ 80 de campanii de succes, am organizat peste 25 de evenimente de impact, am lansat noi site-uri web pentru mai multe companii din grup și am creat conținut personalizat, care a îmbunătățit considerabil prezența brandurilor noastre în online. A fost primul an în care am început campanii de marketing și demand generation pentru piețele internaționale, în sinergie cu strategia de business a Bittnet Group. Construirea unei echipe noi, puternice, formată din profesioniști care să facă față provocărilor industriei a fost cea mai mare realizare pentru mine.

Cum a început primul trimestru al acestui an?

Marius Olteanu: Am demarat anul cu o serie de acțiuni diverse: continuăm să ne focusăm pe strategia de evenimente B2B, unde până în acest moment am livrat 5 evenimente direct cu clienții, plus 2 webinarii, toate acestea fiind susținute de partenerii noștri.

În paralel, campaniile noastre de marketing digital și acțiunile de PR sunt în plină desfășurare, accentuând prezența și vizibilitatea brandurilor din cadrul grupului. O atenție specială este acordată expansiunii internaționale, unde ne concentram eforturile pe piețele din Europa de Vest și Nord, precum și pe piața din SUA, fiecare cu campanii adaptate specificităților locale.

Organizăm cea de-a 8-a ediție a Transilvania IT Forum, cel mai mare eveniment de IT de la nivel local, care va avea loc începând cu 11 iunie, la Sibiu.

De asemenea, colaborarea strânsă cu echipele de vânzări este esențială pentru noi, urmărind îndeaproape oportunitățile deschise de departamentul de marketing pentru a maximiza impactul și rezultatele acțiunilor noastre.

Ce ne puteți spune despre planurile de marketing pentru 2024?

Marius Olteanu: Anul acesta ne așteptăm la provocări și oportunități unice, mai ales din cauza multitudinii de evenimente electorale la nivel global. Continuăm să punem accent pe evenimentele B2B, pentru a menține și a crea acel customer intimacy pe care ni-l dorim cu toții. Totuși, anticipez provocări în advertisingul digital, deoarece competiția pentru spațiu publicitar se va intensifica, posibil crescând costurile CPC și CPM. Explorăm canale alternative și să dezvoltăm mesaje din ce în ce mai creative și personalizate.

Cum vedeți evoluția peisajului de marketing digital în 2024?

Marius Olteanu: Peisajul advertisingului online în 2024 va fi în continuă fluctuație. Anticipez o intensificare a reglementărilor privind transparența și veridicitatea mesajelor publicitare, ceea ce ar putea schimba regulile jocului. Este clar că vom avea nevoie să fim proactivi, să îmbrățișăm noi abordări și să continuăm să creăm conținut de calitate pentru a rămâne relevanți și eficienți în acest nou context.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

11 minute ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

12 minute ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

2 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

2 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

2 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More