Update articol:
Comunicat

Mercure Hotels & Resorts anunță deschiderea hotelului Mercure Alba Iulia

Mercure Hotels & Resorts anunță deschiderea hotelului Mercure Alba Iulia, primul hotel din oraș afiliat unei rețele internaționale, situat în inima istorică a Transilvaniei. La doar cinci minute de mers pe jos de impunătoarea Cetate Alba Carolina, noul hotel îmbină moștenirea romană, eleganța medievală și confortul modern într-o experiență de ospitalitate de neuitat.

“Cu Mercure Alba Iulia, ne propunem să oferim o experiență cu adevărat unică. Una care celebrează patrimoniul extraordinar al orașului, oferind totodată confortul și serviciile așteptate de la un brand internațional. Ne dorim ca acest hotel să devină un reper cultural și, totodată, punctul de plecare ideal pentru explorarea istoriei bogate și a vieții vibrante din Alba Iulia. În același timp, este gândit să fie gazda perfectă pentru evenimente de afaceri, celebrări private și întâlniri memorabile,” a declarat Alexandra Cehan, Cluster General Manager, Mercure Alba Iulia and ibis Styles Bucharest City Center. 

Mercure Alba Iulia întâmpină oaspeții cu 118 camere elegante, un centru SPA inspirat de băile termale romane, spații de conferințe modulare ce pot găzdui până la 500 de persoane și un restaurant à la carte ce combină aromele transilvănene cu accente din rețete tradiționale locale. Fie că se află în oraș în interes de afaceri sau pentru relaxare, vizitatorii vor fi înconjurați de poveștile bogate ale Apulumului, numele antic al orașului, prin decoruri atent alese, experiențe ghidate și elemente artizanale provenite din comunitatea locală.

Accor operează în prezent 24 de hoteluri în România, cu peste 2.600 de camere în marile orașe și în destinații turistice-cheie. Consolidându-și angajamentul față de piața românească, grupul are în plan deschiderea a 18 noi hoteluri până în 2027, care vor adăuga aproape 2.000 de camere suplimentare la portofoliul național.

Mercure Alba Iulia este dezvoltat de Dentotal Group, partener al Accor în România, cu trei hoteluri operaționale și încă unul în dezvoltare. Noul hotel reflectă o colaborare bazată pe valori comune, precum angajamentul față de calitate și excelență operațională, pasiunea pentru oferirea unor experiențe memorabile și ambiția comună de a valorifica potențialul local prin punerea în lumină a poveștilor și comorilor culturale ale fiecărei destinații.

„Parteneriatul nostru continuu cu Accor reflectă dorința comună de a livra experiențe de ospitalitate excepționale, ancorate în patrimoniul local. Cu prestigiul global al brandului Mercure, forța canalelor de distribuție Accor și un istoric solid de excelență operațională, suntem încrezători că Mercure Alba Iulia va oferi oaspeților servicii remarcabile și momente autentice de descoperire, contribuind în același timp la consolidarea orașului ca destinație culturală,” a declarat Bogdan Dogariu, reprezentant al Dentotal Group.

Un muzeu viu – Designul hotelului inspirat de un drum roman redescoperit

Arhitectura și conceptul de design al hotelului au fost dezvoltate în jurul redescoperirii arheologice recente a unui drum roman ce traversa vechiul Apulum. De la corpurile de iluminat în stil mozaic din lobby, până la hărțile istorice, frescele și obiectele de artizanat local expuse în întregul hotel, Mercure Alba Iulia invită oaspeții să exploreze straturi de istorie. Fiecare cameră este amenajată tematic, cu influențe din perioada romană, medievală sau modernă.

*** 

Despre Mercure

Mercure este un brand deosebit de tip midscale care combină puterea rețelei internaționale cu experiențe de ospitalitate autentică și cu specific local. Angajamentul ferm al mărcii față de calitate asigură un standard consistent și de încredere al serviciilor în cadrul fiecărui Mercure din întreaga lume, în timp ce designul fiecărui hotel reflectă caracterul și cultura distinctă a locației ce îl găzduiește. Hotelurile Mercure sunt situate convenabil în centrele orașelor, la mare sau la munte, cu peste 967 de hoteluri în peste 60 de țări. Mercure face parte din Accor, un grup hotelier de top la nivel mondial care numără peste 5.700 de proprietăți în peste 110 țări și este un brand participant la ALL – Accor Live Limitless – un program de loialitate de lifestyle care oferă acces la o mare varietate de recompense, servicii și experiențe.

BVB | Știri BVB

STK EMERGENT (STK) (06/08/2025)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

ANTIBIOTICE S.A. (ATB) (06/08/2025)

Teleconferinta Rezultate Financiare Sem. I 2025