Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMiele a lansat o nouă campanie de brand sub sloganul „Calitatea care precede timpurile noastre”, reafirmându-și angajamentul de a dezvolta produse de o calitate superioară, fiabile pe termen lung și perfecționate de-a lungul celor peste 120 de ani de activitate. Campania va fi derulată la nivel global în următorii cinci ani, reiterând promisiunea de a combina inovația cu o meticulozitate inginerească germană, pentru a realiza aparate menite să reziste 20 de ani, potrivit unui comunicat de presă.
Spoturile video din noua campanie de comunicare a Miele prezintă procesul de dezvoltare a produselor, de la fabricarea componentelor și turnarea fierului, până la testarea și utilizarea îndelungată acasă. Astfel, campania arată și cele trei valori-cheie ale brandului, care influențează întregul proces de creare al mașinilor de spălat rufe, mașinilor de spălat vase, aspiratoarelor și electrocasnicelor incorporabile: sustenabilitate, performanță și măiestrie.
„De peste 120 de ani investim pasiune în dezvoltarea unor aparate care să dureze, menite să îi ajute pe clienții noștri să aibă o experiență perfectă de utilizare și să le simplifice munca. Prin intermediul acestei campanii ne dorim să invităm consumatorii să descopere universul Miele, dar și răbdarea, meticulozitatea și seriozitatea investite în fiecare echipament”, a declarat Camelia Matei, Head of Marketing Miele.
Performanță ridicată în timp: peste 10.000 de ore de testare a fiecărui produs
Miele alocă resurse semnificative procesului de dezvoltare a produselor și inovației, astfel că echipamentele sunt performante, prietenoase cu mediul și utilizează eficient resursele. Mai mult, pentru a asigura o durată de viață de 20 de ani a produselor, aproape o treime din timpul de dezvoltare este dedicat etapei de testare, iar înainte de a ajunge pe piață, prototipurile sunt testate de-a lungul a 10.000 de ore de funcționare.
***
Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.
Societatea Națională a Sării anunță că, în data de 28 iulie 2025, a fost finalizată…
Premierul Ilie Bolojan propune ca valoarea pensiei unui magistrat să fie de maximum 70% din…
Premierul Ilie Bolojan a informat că demisia vicepremierului Dragoş Anastasiu a fost înregistrată luni, iar…
Romgaz a înregistrat în primul semestru al acestui an o producţie totală de hidrocarburi de…
Orange Romania a realizat, în primele şase luni ale anului, o cifră de afaceri consolidată…
Majorarea TVA la 21% va afecta sectorul agricol prin creşterea preţurilor materiei prime pentru industriile…
This website uses cookies.
Read More