Categories: Comunicate de presa

Mixit s-a lansat în România

Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate, s-a extins în România chiar înainte de Crăciun, astfel incat acum clienții din 5 țări pot crea propriul amestec de musli. După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019), Mixit a intrat pe piața românească la finalul lui 2020. Extinderea va ajuta compania să atingă o creștere de 30% în 2021, potrivit unui comunicat de presă.

În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat. În plus, clienții pot alege dintr-o gamă de produse bestseller gata pregătite. Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.

Fondatorii companiei sunt optimiști: „Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber, cofondator Mixit.

Expansiunea externă este un motor puternic de creștere pentru Mixit. Pe piața cehească, unde compania este deja cunoscută și crește cel mai mult în cifre absolute, (în 2020, a generat 78% din venituri dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro), reușește în continuare să ajungă la noi grupuri țintă. Creșterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulați: adăugarea constantă de noi produse și eficientizarea livrărilor.

Inițial, în această primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerțul en gros cu magazinele de produse naturiste și magazinele mici a fost încetinit. Dar clienții direcți au menținut creșterea companiei: au cumpărat și mai mult din magazinul online al mărcii, Mixit înregistrând astfel vânzări peste medie.

Pe piețele externe, însă, potențialul este și mai mare, iar rata de creștere se multiplică. “Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local”, a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.

Geanina Voda

Geanina Vodă - membru fondator FinancialIntelligence.ro Geanina Vodă, membru fondator FinancialIntelligence.ro, a fost director de calitate la cotidianul “Bursa", având o experienţă de circa 20 de ani în cadrul societății. Pe parcursul carierei profesionale, Geanina Vodă a parcurs treptele ierarhice, de la preluarea anunțurilor de mică publicitate până la conducerea executivă a societății. Geanina Voda a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității Spiru Haret în anul 2004, iar în anul 2009 a obținut diploma de master în Managementul Calității din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Articole recente

SUA îşi rezervă dreptul de a-l sancţiona pe prinţul moştenitor saudit (Casa Albă)

SUA îşi rezervă dreptul de a-l sancţiona pe prinţul moştenitor saudit Mohammed bin Salman în…

9 ore ago

FBI vrea să îl aresteze pe „Bucătarul lui Putin”, oferind o recompensă de 250.000 USD

FBI l-a adăugat vineri pe magnatul cateringului Yevgeny Prigozhin, cu legături apropiate de Kremlin, pe…

10 ore ago

Huawei Forum la MWC Shanghai 2021: Avem nevoie de standarde comune de securitate cibernetică

Stabilirea unor standarde comune de securitate cibernetică a fost principalul subiect de discuţie al forumului…

10 ore ago

Incendiu violent la o fabrică de produse din ţiţei din Prahova; Două persoane au suferit arsuri pe 80% din suprafaţa corpului – VIDEO

”Un incendiu violent a izbucnit în jurul orei 19.01, la o societate comercială care are…

10 ore ago