Comunicate de presa

MMACA: Produse agroalimentare româneşti, promovate în China, la cel mai mare târg de profil din Asia

Şaisprezece producători au căutat noi pieţe de desfacere pentru alimentul românesc la SIAL China, desfăşurat în perioada 14-16 mai 2019, la Shanghai, unde au expus, timp de trei zile, produse proprii în pavilionul naţional al României, precizează Biroului de presă al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Participarea României, cu pavilion național, la expoziția SIAL China a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, în colaborare cu Asociația pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO. Bugetul alocat târgului a fost de 1.311.421 lei.

Firmele româneşti au fost prezente în două standuri tip insulă, cu o suprafață totală de 180 mp, cu 12% mai mare decât la ediția din 2018, alături de pavilioanele naționale ale celor mai mari producători la nivel mondial din domeniul agroalimentar.

În 2019 s-a înregistrat o participare record în istoria celor douăzeci de ediţii de până acum: 4.300 expozanți din 65 de ţări, peste 112.000 de vizitatori profesioniști, o suprafață expozițională de 199.000 mp, 17 hale de prezentare, se menționează în comunicat.

Sub brandul de țară pentru sectorul agroalimentar, „Romania, the Green Garden of Europe”, la Shanghai, au expus 16 producători: Agrosemcu, Albrau Prod, Artesans Del Sucre, Cosm-Fan Carmangerie, Croco, Doripesco Prod, Germino, Grande Dolceria, Kalpo, Natural, Monceanu Inocasings, Passage Food, Prutul, Romaqua Group, Scandia Food, Tual Fast Chance 98.

„Am fost mândru că reprezint România la SIAL Shanghai, în contextul creșterii componentei calitative a prezenţei naționale, atât la nivel de imagine, cât şi ca mod de prezentare a ofertei companiilor”, a declarat Ştefan Pădure, președinte APAR şi vicepreşedinte al Federației Naționale ProAgro, despre prezenţa românească la evenimentul expoziţional. „Aprecierea colegilor europeni la adresa prezenţei României, în contextul participării la programele de promovare din ultimii ani, reprezintă o recunoaștere a eforturilor comune realizate de APAR si MMACA”, a adăugat Ştefan Pădure, în legătură cu sprijinul acordat producătorilor români în demersurile de a găsi noi clienţi pentru export.

 

Articole recente

Exim Banca Românească prelungește oferta de economisire  cu dobânzi atractive la depozitele în lei și euro

Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…

4 minute ago

SUA şi NATO elaborează un nou mecanism de finanţare a armelor americane pentru Ucraina plătite de europeni

Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…

11 minute ago

DNSC avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care este folosită imaginea economistului Adrian Negrescu

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…

21 de minute ago

Adrian Țuțuianu – secretar de stat în cadrul SGG; Dan Reșitnec – secretar general adjunct al Guvernului

Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…

23 de minute ago

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea solicită convocarea AGA pentru anularea actualului proces de selecție a administratorului

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…

27 de minute ago

This website uses cookies.

Read More