Moderna se pregătește pentru lansarea la nivel mondial a potențialului său vaccin împotriva coronavirusului, preluând deja avansuri de 1,1 miliarde de dolari în depozite de la guverne care așteaptă potențialul medicament de salvare, a declarat compania de biotehnologie joi în raportul său de financiar din trimestrul trei, arată CNBC.
Compania a declarat că este în discuții cu inițiativa COVAX, susținută de Organizația Mondială a Sănătății, cu privire la o propunere de stabilire a prețurilor pentru potențialul său vaccin, pe care îl numește provizoriu mRNA-1273. Are deja acorduri de aprovizionare în America de Nord, Orientul Mijlociu și în alte regiuni ale lumii.
„Ne pregătim activ pentru lansarea mRNA-1273 și am semnat o serie de acorduri de aprovizionare cu guverne din întreaga lume”, a declarat Stephane Bancel, CEO al Moderna, într-un comunicat de presă. „Moderna se angajează să respecte cele mai înalte standarde de calitate a datelor și o cercetare științifică riguroasă, pe măsură ce continuăm să lucrăm cu autoritățile de reglementare pentru a avansa mRNA-1273.”
Moderna, un lider în cursa pentru vaccinul Covid-19, a declarat săptămâna trecută că a finalizat înscrierea pentru 30.000 de participanți în etapa finală a studiilor. Săptămâna trecută, peste 25.650 de participanți primiseră al doilea vaccin Covid-19 cu două doze al companiei. Moderna a spus că aproximativ 37% dintre participanți provin din comunități diverse, iar 42% au un risc crescut de boală severă.
Puțin peste jumătate, 53%, dintre participanții la studiu sunt bărbați și 47% sunt femei, potrivit unei prezentări a companiei. Marea majoritate a participanților au peste 25 de ani, cu doar 5% în grupul de vârstă 18-24 de ani.
Într-o conferință telefonică cu investitorii joi, Bancel a declarat că compania se așteaptă ca consiliul de monitorizare a datelor și siguranței, care va evalua dacă procesul are succes, va efectua prima sa analiză intermediară în noiembrie.
Compania a raportat o pierdere în al treilea trimestru de 233,6 milioane de dolari sau 59 de cenți pe acțiune, mai mare decât pierderea de 43 de cenți pe acțiune pe care o așteptau analiștii chestionați de Refinitiv. Compania a adus venituri de 157,9 milioane de dolari, mai mari decât cele pe care le aștepta Wall Street, de 77,5 milioane de dolari.