Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMogo România, companie specializată în domeniul creditării auto, parte a grupului internațional Eleving Group, anunță numirea unui nou Director General. Cu o experiență de 15 ani în domeniul serviciilor financiare pentru consumatori și companii, Ionuț Badiu s-a alăturat echipei finanțatorului începând cu luna martie a acestui an și are ca obiectiv major dezvoltarea operațiunilor de pe piața locală.
Cu peste 12.000 de clienți finanțați în întreaga țară, Mogo sprijină mobilitatea românilor prin facilitarea accesului la finanțări avantajoase atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele fizice autorizate, pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. Activă pe piața din România din anul 2017, compania își propune pe termen mediu, prin cooptarea noului Director General și consolidarea altor poziții operaționale și de dezvoltare a afacerii, dublarea operațiunilor din România, extinderea în mai multe regiuni ale țării și consolidarea prezenței în cele existente.
”Sunt încântat să preiau acest rol și totodată încrezător în capacitatea echipei noastre pentru ca Mogo să lase o amprentă cât mai puternică în România, în facilitarea accesului oamenilor la mobilitate și, implicit, la noi oportunități de creștere a nivelului de trai. Mă voi concentra în primul rând pe consolidarea echipei locale, planificăm o creștere de 15% a numărului de angajați pentru acest an, pentru că oamenii reprezintă fundamentul tuturor strategiilor pe care le dezvoltăm”, a declarat Ionuț Badiu.
Cu o experiență de 15 ani în industria serviciilor financiare pentru consumatori și companii, Ionuț Badiu a activat în departamentul de vânzări al Provident, filialele din România, Spania și Marea Britanie, dar și în industria fintech, pentru companii europene precum 4Finance, Twino, Aforti și MD Finance.
România, una dintre piețele cu cel mai mare potențial din cadrul Eleving Group
Deși piața europeană de mașini rulate a cunoscut schimbări radicale în ultimii ani, în privința puterii de cumpărare a clienților sau a întreruperilor în lanțurile de aprovizionare, în România, această piață se dezvoltă în continuare, anul trecut urmând o tendință în creștere, în special pe segmentul tranzacțiilor cu vehicule importate.
„Pe lângă alte țări din Europa în care Eleving Group operează, România este piața cu cel mai mare potențial pe care o avem. Dimensiunea actuală a afacerii noastre este similară cu a celorlalte piețe europene în care operăm. Totuși, România este semnificativ mai mare ca piață, prin urmare o parte importantă a potențialului său nu este încă utilizat în totalitate. Obiectivul nostru este să avem o creștere rapidă în următorii ani și să ne extindem nu doar geografic, ci și prin abordarea unor noi segmente de clienți odată cu introducerea unor noi tipuri de servicii financiare”, a explicat Valerij Petrov, Regional CEO al Eleving Group.
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, susţine că România va avea bani pentru pensii şi salarii, însă…
Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…
Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…
Industria de asigurări înțelege pe deplin îngrijorările exprimate de autoritățile locale în contextul situațiilor de…
Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…
Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…
This website uses cookies.
Read More