Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMorphy Richards, brandul britanic de electrocasnice, cu o tradiție din 1936, lansează pe piața din România Clarity, soupmaker-ul inteligent care te ajută să pregătești orice supă sau ciorbă ușor, rapid și fără griji – în numai 21 de minute, potrivit unui comunicat de presă.
Clarity Soupmaker, cel mai nou produs Morphy Richards, se diferențiază prin recipientul transparent din plastic Tritan, ce permite controlarea consistenței supei în toate etapele gătirii.
Arta gustului, arta supei
De aceea, Morphy Richards lansează platforma Arta gustului, arta supei, o sursă de inspirație cu rețete inedite și experimente creative. Cu noul soupmaker Clarity alături, acum e ușor să îți exersezi creativitatea în bucătărie fără griji și orice supă să devină o operă de artă.
5 artiști vin la Interviuri la o supă
Brandul provoacă 5 artiști din diferite domenii să-și exerseze viziunea artistică și să prepare câte o supă după stilul lor, cu soupmaker-ul Morphy Richards.
Serialul de povești despre artă Interviuri la o supă va fi moderat de Andreea Remețan și îi va avea ca protagoniști pe Maurice Munteanu – fashion stilist, Christina Onea – fotograf, Diana Dragne – ilustatoare, Mona Vulpoiu – designer de bijuterii și Anca Dușe – fotograf de miniaturi.
Episoadele vor rula pe canalele social media Morphy Richards.
Cum se utilizează Soup maker-ul Clarity
Utilizatorul trebuie doar să adauge ingredientele în recipient și să aleagă una din cele două funcții:
Aparatul oferă și dotări extra pentru personalizarea consistenței sau a gustului – butonul Blend, ce taie bucățile de ingrediente până se atinge textura perfectă preferată de fiecare în parte, sau butonul de pauză, ce permite întreruperea programului pentru adăugarea condimentelor.
În plus, aparatul are funcție de auto-curățare în 4 minute și funcție de păstrare a căldurii supei preparate.
Cu o capacitate mare de 1,6 litri, însumând 4 porții preparate în același timp, soup maker-ul elegant Clarity devine o necesitate în orice bucătărie. Panoul de control este ușor de folosit și are un display LED cu cronometru care arată exact cât mai are de gătit supa.
Brandul Morphy Richards a început extinderea către Europa de Est la începutul anului 2021, România fiind una dintre primele destinații. În Marea Britanie, conform producătorului, peste 90% dintre casele britanice folosesc produsele sale pentru o varietate largă de activități, de la coacerea perfectă a pâinii și călcarea hainelor până la pregătirea supelor delicioase și igienizarea podelelor. Morphy Richards include o gamă variată de produse, de la aparate de gătit, cafetiere, fierbătoare, roboţi de bucătorie şi prăjitoare de pâine, până la aspiratoare verticale, aparate de curăţat cu aburi, fiare şi staţii de călcat.
Cu o distribuție mare și pe piața mondială, produsele Morphy Richards ce acoperă o varietate de categorii de aparate de uz casnic se regăsesc în multe case din jurul lumii. În fiecare an, peste 5 milioane de produse Morphy Richards sunt vândute, o realizare ce a dus brandul la o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de dolari.
Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…
Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…
Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…
Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…
Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…
This website uses cookies.
Read More