Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuz
Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pentru anul 2020, raportând o creștere organică de 3,6%, cu o creștere internă reală (RIG) de 3,2% și pricing de 0,4%. Creșterea a fost susținută de avântul înregistrat în Americi, Purina PetCare și Nestlé Health Science.
Mark Schneider, CEO Nestlé , a declarat: „2020 a fost un an greu pentru mulți. Experiența noastră în materie de nutriție, abilitățile digitale, structura descentralizată și inovația ne-au permis să ne adaptăm rapid la comportamentele și tendințele în schimbare ale consumatorilor. Am înregistrat progrese semnificative în transformarea portofoliului nostru, am continuat să dezvoltăm Nestlé Health Science într-o entitate puternică în domeniul științei nutriționale și ne-am extins prezența în comerțul de tip B2C. În același timp, ne-am concentrat pe sustenabilitate și ne-am propus să atingem un nivel zero al emisiilor de gaze cu efect de seră până în 2050. Ne așteptăm ca această cale să sprijine dezvoltarea și să fie neutră în ceea ce privește câștigurile, generând valoare pentru societate și acționarii noștri”.
Zona EMENA a înregistrat cea mai bună creștere organică din ultimii cinci ani. Fiecare regiune a cunoscut o creștere pozitivă pe scară largă, cu un impuls puternic în Rusia, Germania, Regatul Unit și Israel. Zona a avut câștiguri ale cotei de piață, generate de hrana pentru animale de companie, de cafeaua porționată și solubilă, precum și de produsele alimentare vegetariene și cele pe bază de plante precum Garden Gourmet. Creșterea organică a atins 2,9%, cu o creștere internă reală (RIG) de 3,3% și un pricing de -0,4.
În România, rezultatele financiare pentru anul 2020 au fost în linie cu cele obținute la nivel global și de zonă, cu o creștere organică de 3,5% susținută de complexitatea portofoliului pe piața locală. Aceasta a permis compensarea evoluției negative a categoriilor care lucrează în sectorul out-of-home, dar și a investițiilor făcute în 2020 în susținerea comunității locale – donații în bani, echipamente și produse alimentare, măsuri de sprijinire a partenerilor din HORECA.
„Anul 2020 a fost un an neobișnuit pentru noi toți, cu provocări de neimaginat acasă și la locul de muncă. Principalele noastre priorități au fost sănătatea și siguranța angajaților noștri, asigurând totodată îndeplinirea misiunii companiei de a livra alimente de înaltă calitate consumatorilor noștri, precum și de a sprijini comunitățile – sistemul de sănătate, angajații din prima linie, familiile care au nevoie de ajutor. În ceea ce privește business-ul, provocările au venit din toate domeniile – asigurarea funcționării optime în zona de logistică și distribuție în contextul închiderii frontierelor, asigurarea echipamentului de protecție necesar pentru angajații de pe teren, trecerea la munca de acasă sau smart working în sediile de birouri. Am reușit să rămânem agili în fața provocărilor și să continuăm business-ul aproape complet conform planului, cu lansări de noi produse și investiții în societate din perspectiva CSR. Printr-o solidaritate admirabilă a tuturor colegilor, a partenerilor strategici din retail si a furnizorilor noștri ne-am adaptat strategia foarte repede și am făcut tot posibilul pentru a continua să construim practici de business sustenabile și parteneriate durabile. Reziliența business-ului Nestlé este dată de portofoliul nostru variat care a permis compensarea scăderii înregistrate de divizia out-of-home, permițându-ne o creștere organică de 3,5%, în același registru cu rezultatele globale și EMENA. În 2021 vom continua să investim prin lansări de produse și surprize la aniversarea de 25 de ani în România”, declară Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.
Gătitul în familie ca urmare a restricțiilor impuse și produsele inovatoare lansate pe piața locală (bazele de mâncăruri Maggi Marketplace – cuburi bio și baze pentru mâncăruri în format lichid) au dus la o evoluție pozitivă în cazul produselor alimentare, precum și cea mai mare creștere în România pentru această categorie de la intrarea pe piață. Principalele categorii care au înregistrat o evoluție bună au fost: mâncarea pentru animale de companie (Purina Petcare), categoria de cafea, în special cafea porționată pentru consum acasă (Nespresso, NDG, Starbucks), precum și categoria Nestle Health Science cu Optifibre ca inovație pe piață.
Procurorul-şef al Parchetului European (EPPO) Laura Codruţa Kovesi a declarat într-un interviu pentru Libertatea că,…
Dezvoltarea universului investițional și introducerea unor noi clase de active pentru fondurile de pensii răspund…
Ministrul Transporturilor, Ciprian Şerban, ar fi dat, în trecut, ca om de afaceri, de şase…
Directoratul OMV Petrom va decide în T3/25 dacă va fi propus un dividend special, potrivit…
Rezultatul operațional al diviziei Clean CCS se ridică la 1,03 miliarde EUR, datorită contribuției mai…
OMV Petrom (SNP) a raportat un profit net CCA excluzând elementele speciale atribuibil acționarilor societății-mamă…
This website uses cookies.
Read More