Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: group.hugoboss.com
Noul director general al casei de modă Hugo Boss, Daniel Grieder şi-a fixat miercuri o ţintă ambiţioasă privind dublarea vânzărilor şi îmbunătăţirea marjelor de profit, transmite Reuters, potrivit Agerpres.
Sub conducerea lui Grieder, casa de modă germană vrea să îşi dubleze vânzările până la patru miliarde de euro, comparativ cu două miliarde de euro la cât a scăzut în 2020, şi să readucă marja de profit operaţional la 12% din vânzări până în 2025, acelaşi nivel la care a fost în 2019, înainte de pandemie.
Elveţianul Daniel Grieder, fost director la Tommy Hilfiger, a subliniat că ambiţia sa este să facă din Hugo Boss una dintre primele 100 de mărci globale prin cheltuirea a peste 100 de milioane de euro pentru marketing, începând de acum şi până în 2025.
Atunci când Grieder era responsabil de Tommy Hilfiger, marca americană creştea mai rapid decât Hugo Boss, afişând vânzări de 6,9 miliarde dolari în 2020, cu mult peste rivalul german. Grieder a pus un accent deosebit de creşterea vânzărilor online la Tommy Hilfiger.
Hugo Boss, o firmă renumită pentru costumele sale pentru bărbaţi, vrea ca segmentul ecommerce să fie responsabil pentru 25-20% din vânzările sale în 2025, faţă de aproximativ 16% în prezent. De asemenea, firma germană vrea să modernizeze aproximativ 80% din magazinele sale, un program care va costa aproximativ 500 de milioane de euro până în 2025.
“Există o oportunitate uriaşă pentru premium fashion”, a precizat Daniel Grieder, adăugând că populaţia cu venituri mari ar urma să se dubleze în următorii ani. De asemenea, Grieder a vorbit de posibilitatea ca Hugo Boss să intre pe noi segmente de produse inclusiv make-up, articole confortabile, lenjerie, jeans şi chiar băuturi.
Deşi vânzările de articole casual continuă să accelereze, pe măsură ce munca de acasă permite o îmbrăcăminte mai relaxată, Hugo Boss susţine că se vede şi o revenire a vânzărilor de îmbrăcăminte formală astfel că vânzările Hugo Boss în Europa sunt la doar 4% sub nivelul înregistrat în 2019 iar în cele două Americi la 5% sub nivelul din 2019. În paralel, Hugo Boss a informat că 20% din reţeaua globală de magazine a companiei a rămas închisă în al doilea trimestru al acestui an, însă vânzările online au crescut cu 27%.
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, susţine că România va avea bani pentru pensii şi salarii, însă…
Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…
Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…
Industria de asigurări înțelege pe deplin îngrijorările exprimate de autoritățile locale în contextul situațiilor de…
Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…
Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…
This website uses cookies.
Read More