Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzFord România a fost afectată de criza semiconductorilor de la nivel global, dar a reuşit să se aprovizioneze din alte zone. La nivel mondial, compania Ford a anunţat că ajustează producția pe fondul crizei mondiale în semiconductori şi că va produce mai multe dintre modelele sale fără anumite module electronice pe termen scurt. Producătorii de automobile din întreaga lume continuă să se adapteze pe fondul unei lipse globale de semiconductori.
Deputata USR PLUS Oana Ozmen, în urma vizitei de la fabrica Ford din Craiova, ne-a declarat: “Săptămâna trecută, membrii Comisiei de Industrii din Camera Deputaţilor au vizita fabrica Ford din Craiova. Predictibilitatea fiscală și debirocratizarea au fost puncte de discuție importante în cadrul întâlnirii cu reprezentanții Ford și sunt teme care privesc nu doar industria automobilistică, ci și alte industrii care sunt elemente cheie în economia României. Dezvoltarea industrială are nevoie de un mediu fiscal și birocratic adaptat la nevoile actuale, care să conducă la rezolvarea problemelor cu care se confruntă atât angajatorii, cât și angajații. Este nevoie de crearea unui mediu stabil și predictibil aici în România pentru investitorii actuali și pentru atragerea de noi investitori.
Demersul acestei companii prin care a construit un parteneriat cu Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă, este un excelent exemplu de bune practici. Prin acest parteneriat se țintește reîncadrarea în câmpul muncii a 1500 de oameni printr-un program de ucenicie și reconversie profesională”.
Potrivit deputatei Ozmen, compania Ford România, în calitate de angajator, crede că ar fi necesare îmbunătățiri ale legislaţiei privind orele suplimentare ale angajaților.
O mai bună infrastructură pentru transport este, de asemenea, necesară, a mai spus deputata Oana Ozmen, cu precădere infrastructura feroviară din ţară, care are nevoie de îmbunătăţiri.
“Industria automobilistică este un important sector economic, dacă analizăm cifrele pe care le produce. De aceea, pentru mine, ca deputat și membru al Comisiei de Industrii și Servicii, acest sector este unul de mare interes.
România este în prezent, la nivel european, cel mai mare furnizor pentru fabricarea pieselor subansamble, de la cablaje la cutii de viteză. În următorii ani, industria auto românească trebuie să facă trecerea de la mașinile cu motoare termice și subansamble, la investiții în linii de fabricație destinate mașinilor electrice.
Dialogul purtat cu managementul în direcția tranziţiei către electromobilitate au atins aspecte relevante ȋn materie de legislaţie naţională şi europeană, precum PNRR și Green Deal.
O veste foarte bună primită din partea Ford în cadrul vizitei de lucru este că se lucrează intens în această direcție și există planuri pentru fabricarea primei mașini electrice în România în următorii 3 ani”.
Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a stabilit vineri că producătorii auto, cum ar…
Federaţia Exportatorilor Francezi de Vinuri şi Băuturi Spirtoase (FEVS) a avertizat vineri asupra impactului "brutal"…
Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenki a cerut vineri din nou să se întâlnească personal cu preşedintele…
Preşedintele SUA, Donald Trump, a îndemnat vineri Consiliul Rezervei Federale americane să preia controlul, dacă…
Noua legislaţie care restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcolile finlandeze a intrat în vigoare vineri,…
Președintele rus Vladimir Putin a reiterat vineri că obiectivele Rusiei în Ucraina rămân neschimbate, dar…
This website uses cookies.
Read More