Comunicate de presa

Optiblu, Optiplaza și O51 vin cu reduceri, de până la 70% la zeci de mii de produse

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, dă startul reducerilor de Black Friday în magazinele din toată țara, dar și online, începând de mâine, 1 noiembrie 2022, potrivit unui comunicat al companiei.

“Pentru ediția din acest an, am pregătit clienților noștri peste cincizeci de mii de produse, cel mai mare stoc de până acum lansat într-o campanie comercială, dar mai ales reduceri reale, de până la 70% la produse aparținând unor mărci renumite. Astfel, atât în cele 100 de magazine fizice Optiblu, Optiplaza și O51, cât și în magazinele virtuale, optiblu.ro și optiplaza.ro, deținute de Optical Investment Group, vor fi disponibile, la prețuri reduse: rame pentru ochelari de vedere, ochelari de soare, dar și lentile de vedere și lentile de contact (ultimele două categorii de produse fiind valabile în magazinele online). Vestea bună este că branduri exclusiviste precum: Christian Dior (reducere 70%), Max Mara (reducere 70%), Tom Ford (reducere 50%), Carolina Herrera (reducere 50%), Marc Jacobs (reducere 50%) și multe altele devin accesibile clienților noștri indiferent de cum aleg să le achiziționeze, online sau offline. Vestea și mai bună este că acest eveniment va dura întreaga lună noiembrie, iar clienții se vor putea bucura din plin de toate aceste promoții. Ne așteptăm ca evenimentul din acest an să ne aducă o creștere a vânzărilor cu peste 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.”, declară Alina Bistreanu, CEO OIG.

“Black Friday s-a consacrat în ultimii ani ca o perioadă în care cumpărătorii caută deja cadourile de Crăciun și ce cadou poate fi mai frumos pentru cei dragi decât unul care le poate face vederea și, de cele mai multe ori, viața mai ușoară. Astfel, am luat decizia ca, pe lângă ofertele menționate anterior, să le oferim clienților nostri și o reducere de 20% la toate lentilele pentru ochelarii de vedere, ofertă valabilă pe toată durata campaniei în magazinele online optiblu.ro și optiplaza.ro. De asemenea, în mediul online clienții vor putea proba, virtual, ochelarii doriți și vor beneficia de transport & retur gratuit indiferent de valoarea achiziției”, a completat Alina Bistreanu.

***

Optical Investment Group, retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova Capital, are peste 700 de angajați în birourile sale, precum și în structura de vânzări. Compania deține un lanț de 100 magazine în 29 de orașe din țară, sub umbrela a trei branduri renumite: 77 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza și 2 magazine super-premium, sub numele O51, acestora adăugându-se și magazinele on-line optiblu.ro si optiplaza.ro. Cifra de afaceri a companiei a fost în  anul 2021 de peste 137 milioane de lei.

Articole recente

PAID: 42 de dosare de daună, deschise, până în prezent, în urma inundaţiilor din Suceava şi Neamţ, pentru locuinţele asigurate prin PAD

Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…

o oră ago

MAE: Ministrul Oana Ţoiu a discutat cu Marco Rubio despre întărirea Parteneriatului Strategic România – SUA

Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…

o oră ago

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

4 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More