Turism

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța încheie colaborarea cu agenția Blue Sky Advertising și anunță că nu va plăti logo-ul propus de aceasta

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL. Această decizie a fost luată în unanimitate de către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie. Următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții, potrivit unui comunicat al organizației.

În comunicat se precizează: “Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile. Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată.

Având în vedere interesul crescut în legătură cu acest subiect atât din partea publicului larg, cât și din partea specialiștilor din industrie, OMD va organiza, în perioada următoare, un concurs național de soluții, pentru crearea unui brand la nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia. Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție. Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru propunerile selectate.

Detaliile cu privire la condițiile de participare vor fi oferite în perioada următoare, însă, pentru obținerea celui mai bun rezultat, concursul se va întinde pe o perioadă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii, pe parcursul următorilor ani.”

Articole recente

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

o oră ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

o oră ago

Rusia a elaborat un proiect legislativ pentru denunţarea tratatului cu SUA privind reconversia plutoniului

Guvernul rus a depus joi în Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului, un proiect…

2 ore ago

Ministrul Mediului, la Poiana Largului: Există un risc pentru sănătatea oamenilor; măsurile luate – în sistem de urgenţă

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…

3 ore ago

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…

3 ore ago

SUA: Kamala Harris va publica o carte despre campania sa prezidenţială din 2024

Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More