Comunicate de presa

OTP Bank lansează chatbot-ul Octavian, asistentul digital al clienților pentru suspendarea ratelor și alte servicii

OTP Bank România vine în sprijinul clienților cu un nou instrument de suport și comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informații personalizate în contextul actual, dar și îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor, potrivit unui comunicat de presă.

Peisajul digital evoluează, nevoile clienților noștri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovație. Punem mare valoare pe relația cu clienții, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanței fizice impuse, prin îmbunătățirea experienței digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acționează ca un agent uman, răspunde instant și oferă o interacțiune personalizată, 24 de ore din 24”, au declarat reprezentanții OTP Bank.

OTP Bank România precizează:Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienții pot, așadar, să dispună rapid de informații despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale și agenții sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Robot software și pentru procesarea solicitărilor online de suspendare a ratelor

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare și automatizare la nivelul băncii, prin care se dorește ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului. În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producție primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienți.

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) și folosește o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană și care rezolvă operațiuni, iar robotul nostru efectuează sarcini precum: sortarea și procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii și interpretarea răspunsurilor acestora”.

Articole recente

MAI: Cererile pentru CEI pot fi depuse la orice serviciu de evidență a persoanelor, indiferent de domiciliu

Începând cu 1 august 2025, cetățenii pot solicita Cartea Electronică de Identitate (CEI) la orice…

o oră ago

Trencadis – 2025: Semestrul transformării accelerate. Creștere de două cifre a cifrei de afaceri, datorii reduse cu peste 60% și consolidare la vârf

După un 2024 al deciziilor curajoase și al transformării strategice, Trencadis confirmă în prima jumătate…

o oră ago

Ministrul Finanţelor: ANAF trebuie să prezinte o hartă a cuiburilor de firme, cu măsuri ataşate asupra celor frauduloase

ANAF are sarcina să găsească toate cuiburile de firme inactive, radiate sau care desfăşoară activităţi…

2 ore ago

Compania Volkswagen este responsabilă pentru manipularea emisiilor (CJUE)

Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a stabilit vineri că producătorii auto, cum ar…

2 ore ago

Franţa: Exportatorii de vinuri şi băuturi spirtoase se aşteaptă la pierderi de un miliard de euro

Federaţia Exportatorilor Francezi de Vinuri şi Băuturi Spirtoase (FEVS) a avertizat vineri asupra impactului "brutal"…

2 ore ago

Ucraina: Zelenski cere din nou o întâlnire cu Putin, după ce acesta a evaluat pozitiv ultimele negocieri ruso-ucrainene

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenki a cerut vineri din nou să se întâlnească personal cu preşedintele…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More