Comunicate de presa

PENNY își extinde rețeaua din România cu două magazine: unul în Flămânzi și unul în Roșiorii de Vede

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Flămânzi, județul Botoșani și unul în Roșiorii de Vede, județul Teleorman. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 283 de magazine, potrivit unui comunicat de presă.

Primul, magazinul PENNY din Flămânzi, județul Botoșani de pe Str. Dimitrie Iov, nr. 253, are o suprafață totală de 853 m2, patru case de marcat și 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 90 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Cel de-al doilea, magazinul PENNY din Roșiorii de Vede, județul Teleorman de pe Str. Carpați, nr. 83, are o suprafață totală de 858,53 m2, patru case de marcat și 13 angajați. Mai mult, magazinul dispune de 99 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Design-ul noilor magazine din Flămânzi și Roșiorii de Vede este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

 PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine și în materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.

Nu în ultimul rând, pilonul comunicațional „Economisim bani, nu dragoste” și toate elementele identității vizuale PENNY Punct sunt integrate în fiecare nou magazin din rețeaua PENNY.

***

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.

Articole recente

Insolvențele în București au crescut cu 32% – Risco

Conform platformei de analiză financiară RisCo.ro, în perioada august 2024 - iulie 2025 au fost…

52 de minute ago

„Lipici pe Pizza”: O fabulă modernă despre cum se câștigă, de fapt, cursa AI (Echipa Invergent)

Autor: Echipa invergent.ai În lumea afacerilor, presiunea de a inova nu este o opțiune, ci o…

o oră ago

Arafat: Hidroelectrica, Romsilva şi Apele Române vor interveni pentru curăţirea Lacului Izvorul Muntelui

Hidroelectrica, Romsilva şi Apele Române vor interveni pentru curăţirea Lacului Izvorul Muntelui din judeţul Neamţ,…

o oră ago

Incendiu de vegetație semnalat pe Autostrada A2, la km 185 – Flăcări și fum dens la doar 1 metru de carosabil (actualizare)

Actualizare: Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că în zona localității Valea…

2 ore ago

Eurostat: Rata anuală a inflaţiei în zona euro s-a menţinut în iulie la 2%,ţinta pe termen mediu vizată de BCE

Rata anuală a inflaţiei în zona euro a atins şi în iulie ţinta pe termen…

2 ore ago

Un bărbat, înjunghiat în Cosmopolis; agresorul este minor (poliție)

Suspectul care a înjunghiat un bărbat în complexul Cosmopolis este minor și are 15 ani.…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More