Afaceri

PepsiCo promite să reducă nivelul de zahăr cu 25% în UE până în 2025

Grupul american PepsiCo Inc a anunţat joi că intenţionează să reducă, cu un sfert, nivelul de zahăr din băuturile carbogazoase şi ceaiurile vândute în Uniunea Europeană şi de asemenea să lanseze mai multe snacks-uri nutritive până în 2025, în ideea de a atrage mai mulţi consumatori preocupaţi de sănătate pe cea de-a doua mare piaţă a sa, informează Reuters, potrivit Agerpres.

În cadrul acestei iniţiative, compania intenţionează să utilizeze îndulcitori cu un conţinut redus de calorii, să lanseze snacks-uri sănătoase precum linia sa de popcorn PopWorks şi să introducă mărcile sale cu un conţinut redus de grăsimi, cum este gama Lay’s Oven Baked, pe noi pieţe.

Producătorii de băuturi carbogazoase sunt presaţi să reducă nivelul de zahăr din băuturile lor, în special în Europa unde mai multe ţări au introdus taxe pe băuturile cu zahăr, sucurile de fructe şi apa aromată în ideea de a răspunde la creşterea obezităţii.

“Astăzi, în Europa, aproape una din trei băuturi pe care o vindem este fără zahăr şi credem că această tendinţă va continua să crească în timp”, a spus directorul general de la PepsiCo Europe, Silviu Popovici.

Europa a fost responsabilă pentru aproape o cincime din vânzările totale realizate anul trecut de grupul PepsiCo, ceea ce înseamnă că este a doua mare piaţă regională după cea din America de Nord.

Compania intenţionează o reducere cu 25% a conţinutului de zahăr adăugat până în 2025 şi o reducere de 50% până în 2030 în băuturi precum Lipton Ice Tea şi 7UP vândute în Europa.

În plus, în ideea de a face din snacks-urile sănătoase categoria de produse alimentare cu cel mai rapid ritm de creştere în următorii patru ani, PepsiCo şi-a propus o creştere de peste zece ori a vânzărilor până în 2025 şi extinderea sa într-un portofoliu de un miliard de dolari în 2030.

UNESDA, organizaţia care reprezintă industria de băuturi carbogazoase din Europa, a anunţat marţi că va face eforturi pentru a reduce conţinutul de zahăr adăugat din băuturi cu 10%, ceea ce ar duce reducerea totală din ultimele două decenii la 33%.

PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 de miliarde dolari în 2020. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare şi băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual, peste un miliard de dolari în vânzări de retail.

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piaţa locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piaţa locală de soft drinks. 

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

3 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

4 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

4 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

4 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

5 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More