Comunicate de presa

PepsiCo relansează băutură energizantă Rockstar, accelerând extinderea produsului la nivel global

PepsiCo revine puternic în piață și relansează Rockstar. Acest segment reprezintă 5% din totalul pieței de băuturi răcoritoare, fiind o categorie în care vânzările nu au fost afectate de contextul pandemic. Rockstar se poziționează de această dată în atenția consumatorilor cu o nouă înfățișare și o atitudine diferită, sub platforma globală “Life is Your Stage” (Viața este scena ta). Acest moment marchează prima acțiune internațională de poziționare a brandului Rockstar, de la achiziția lui de către PepsiCo în 2020. Astfel, compania urmărește accelerarea expansiunii de brand pe noi piețe, având ca scop dublarea prezenței produsului la nivel global în următorii trei ani. Același obiectiv va fi vizibil și pe piața din România, unde PepsiCo are planuri puternice pentru susținerea Rockstar, potrivit unui comunicat de presă.

Suntem încântați să readucem în atenția consumatorilor băutura energizantă Rockstar printr-o relansare la nivel internațional. Produsele energizante sunt o categorie în continuă creștere, în întreaga lume, însă necesită o abordare nouă. Prin această campanie globală, dorim să redefinim modul în care consumatorii percep Rockstar și, în același timp, să îi celebrăm pe toți cei care, prin muncă și pasiune, își îmbunătățesc performanțele în fiecare zi”, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Mai mult decât un energizant, Rockstar schimbă paradigma și, prin noua campanie, se poziționează ca o doză de inspirație și recunoaștere, celebrându-i pe toți oamenii obișnuiți care devin rockstaruri prin muncă și determinare. Brandul se adresează unei categorii mari de public și îi recunoaște pe toți cei care au determinarea și puterea să pună lucrurile în mișcare, cei care muncesc zi de zi și fac progrese pentru atingerea scopurilor personale și profesionale.

Produsele Rockstar pot fi achiziționate din marii retaileri din România, precum și de la comercianții mici și mijlocii, partenerii PepsiCo, în 4 variante de arome.

Deși piața din România este în continuare una preponderent “clasică”, în care aroma de bază este energizantul Original, în ultimii ani, s-a observat un interes tot mai ridicat din partea consumatorilor medii pentru arome, în categorie. Din acest motiv, Rockstar oferă, dincolo de variantele clasice Original si XDurance (aroma de afine, rodii  și acai), două arome noi – mango și fructul pasiunii, menite să răspundă cât mai bine nevoilor consumatorilor

Rockstar conține vitamina B, ginseng și taurină, precum și ingrediente care oferă un impuls energetic, cum ar fi cofeina și guarana, devenind partenerul perfect pentru cei motivați să pună lucrurile în mișcare.

În urma unor date colectate în peste 3,000 de interviuri cu consumatori din întreaga lume, campania internațională urmărește să interacționeze cu audiențele locale prin conținut dedicat pentru peste 30 de piețe în care produsul este disponibil. În plan local, campania va aborda canale multiple de comunicare, printre care TV, digital și social media, precum și activări în magazine, oferind astfel multe ocazii de a celebra rockstarurile de zi cu zi. Noua identitate vizuala a brandului a fost dezvoltată de echipa globală de design PepsiCo, aducând în atenție logo-ul sub formă de stea, cu o abordare modernă, într-o paletă de culori din gama galben metalic și negru.

***

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Winning with Purpose” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

2 ore ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

2 ore ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

4 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

4 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

4 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More