Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPepsiCo şi Starbucks se alătură unui număr tot mai mare de companii mari care au decis să suspende temporar publicitatea pe Facebook şi alte reţele de socializare, pentru a protesta faţă de răspândirea urii.
Surse citate de Fox Business News au spus că PepsiCo nu se va mai promova pe Facebook, potrivit Reuters, citat de news.ro.
Suspendarea promovării plătite a PepsiCo pe Facebook va avea loc în lunile iulie şi august, iar sursele au descris măsura ca ”un boicot global” faţă de publicitatea pe Facebook.
PepsiCo nu a răspuns imediat unei solicitări din partea Reuters pentru comentarii.
Starbucks a anunţat că va suspenda temporar promovarea ”pe platformele de socializare” şi că va avea discuţii interne şi cu pertenerii media şi organizaţiile de protecţie a drepturilor civile pentru oprirea răspândirii urii. Compania va continau să facă postări pe reţelele de socializare, dar fără să plătească pentru promovare, potrivit CNBC.
Cu toate acestea, Starbucks a precizat că nu se alătură campaniei de boicot #StopHateForProfit, care a fost lansată la începutu lacestei luni de mai multe organizaţii.
”Credem în unirea comunităţilor, atât în persoană cât şi online şi suntem împotriva discursului care răspândeşte ură. Credem că se poate face mai mult pentru a crea comunităţi online mai primitoare şi mai incluzive şi că atât liderii de afaceri cât şi creatrii de politici trebuie să colaboreze pentru a face o schimbare reală”, a anunţat Starbucks.
Un purtător de cuvânt al Starbucks a precizat că măsura nu include YouTube, care este deţinută de Google.
Coca Cola a anunţat la rândul său, vineri, că va suspenda promovarea pe reţelele de socializare la nivel global, în timp ce Unilever va opri publicitatea pe Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite până la 31 decembrie.
Sâmbătă, grupul Diageo a informat că va suspenda promovarea plătită la nivel mondial ”pe plaformele de socializare majore”, începând din luna iulie.
După ce un grup de organizaţii au făcut un apel pentru suspendarea publicităţii pe Facebook în luna iulie, peste 100 de companii, între care Levi’s, Patagonia, REI, Lending Club şi The North Face şi-au exprimat intenţia de a participa, potrivit unei liste gestionate de Sleeping Giants.
Din grupul organizator fac parte organizaţii precum Anti-Defamation League, NAACP, Sleeping Giants, Color of Change, Free Press şi Common Sense, care au cerut ”companiilor mari care se promovează pe Facebook să arate că nu vor susţine o companie care pune profitul înaintea siguranţei”.
Organizaţiile cer Facebook să controleze mai strict dezinformările şi răspândirea urii, prin măsuri precum crearea unei linii separate de moderare pentru utilizatorii care afirmă că au devenit ţinte din cauza rasei sau a religiei sau posibilitatea ca cei care se promovează să vadă cât de frecvent apar reclamele lor lângă conţinut care a fost ulterior eliminat din dezinformare sau ură, iar în acest caz să primească înapoi banii plătiţi.
Anul trecut, Facebook a obţinut venituri din publicitate în valoare totală de 69,7 miliarde de dolari, de la milioane de advertiseri.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More