Afaceri

Peste jumătate dintre români vor cumpăra online cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor din acest an (Mastercard)

Peste jumătate dintre români (51%) vor cumpăra cadouri online în acest an, de Ziua Îndrăgostiţilor, iar şase din zece (60%) persoane declară că vor opta pentru magazinele locale, din apropierea casei, arată rezultatele raportului anual “Mastercard Love Index”.

Conform cercetării realizate de Mastercard, în România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor au crescut cu 411%, în ultimii 10 ani, în timp ce numărul tranzacţiilor a crescut cu 1701%.

Românii au rămas fideli cadourilor tradiţionale, buchetele de flori (+1258%), restaurantele (+774%), bijuteriile (+342%) şi excursiile romantice (+225%) înregistrând cele mai mari valori ale investiţiilor.

În 2020, consumatorii din România au cheltuit peste 16 milioane de dolari, comparativ cu cele peste 3 milioane de dolari, înregistrate în 2011.

De asemenea, volumul cheltuielilor destinate excursiilor a depăşit 3 milioane de dolari, anul trecut, iar achiziţiile de buchete de flori au avut o valoare totală de peste 200.000 de dolari.

Tot în 2020, românii au investit peste un milion de dolari în achiziţia de bijuterii, comparativ cu mai mult de 300.000 de dolari, cu zece ani în urmă.

În ceea ce priveşte cumpărăturile online din preajma Zilei Îndrăgostiţilor, studiul relevă un avans record al tranzacţiilor online, de 633% pe parcusul ultimilor zece ani.

În 2021, mai mult de jumătate dintre români (51%) au afirmat că vor achiziţiona cadouri online, în timp ce 60% că vor opta pentru magazinele locale, din apropiere.

În topul primelor zece experienţe romantice planificate pentru Ziua Îndrăgostiţilor din acest an se află: o masă gătită acasă (42%), o plimbare în parc (39%), preparate de la restaurant livrate acasă (29%), maraton de filme acasă (26%), o plimbare prin oraşul natal (20%), un picnic în casă (13%), o zi de spa acasă (13%), o seară de jocuri (11%), un picnic spontan afară (9%) şi o întâlnire online (Zoom, FaceTime etc.) – cu 7% din sufragii.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi, ce acoperă peste 210 ţări şi teritorii.

***

Citeste si Sondaj Bestjobs de Valentine’s Day: Aproape jumătate dintre angajații români se înțeleg cel mai bine cu un coleg de sex opus

Articole recente

Trump spune că SUA ar putea oferi sprijin aerian pentru a susţine un acord de pace în Ucraina

Preşedintele american, Donald Trump, a declarat marţi că a exclus desfăşurarea de trupe americane pe…

8 minute ago

Exim Banca Românească reduce dobânda minimă la creditele de nevoi personale şi majorează suma maximă acordată

Exim Banca Românească a lansat o nouă soluţie de finanţare pentru persoanele fizice, disponibilă începând…

45 de minute ago

Buzoianu: Nişte directoraşi şi nişte şefuţi care ţin puterea strânsă încearcă să manipuleze o reformă reală a Romsilva

Nişte directoraşi şi nişte şefuţi care ţin puterea strânsă încearcă, astăzi, să manipuleze o reformă…

52 de minute ago

Lupu (UniCredit Bank): Vom fi în măsură să oferim acces la piaţa locală de capital investitorilor instituţionali ce au pe radar România

Ca participant la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), UniCredit Bank va fi în măsură să…

59 de minute ago

Platforma electronică EPIDS pentru acordarea tichetului de energie este funcțională (Ministerul Energiei)

Consumatorii vulnerabili pot solicita, online, acordarea tichetului electronic de energie, începând de azi, în platforma…

o oră ago

UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București

Bursa de Valori București (BVB) a urat astăzi bun venit, în mod oficial, companiei UniCredit…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More