Comunicate de presa

PIATRAONLINE lansează primul tur audio și realitate virtuală pentru vizitatorii showroom-ului

PIATRAONLINE, magazin cu produse din piatră naturală, lansează în premieră pentru piața de profil turul audio ghidat în showroom. Această funcționalitate are rolul de a oferi suport vizitatorilor, prin explicații despre produsele expuse, și completează cu informații utile decizia de cumpărare a fiecărui client și nu numai, potrivit unui comunicat de presă.

Audioturul oferă vizitatorilor informații despre produsele expuse, oferind experiența unei vizite într-un muzeu de piatră naturală. Audioturul este o experiență multisenzorială ce poate fi personalizată de către fiecare vizitator în funcție de timpul pe care îl poate aloca sau de zonele de interes. Întregul tur durează o oră, însă vizitatorii pot să aleagă secvențele pe care își doresc să le asculte, în funcție de zonele în care merg, atât în showroom-ul interior, cât și în pavilion. De asemenea, există posibilitatea de a asculta recomandările doar pentru anumite produse.

Experiența din showroom-ul PIATRAONLINE va fi completată de modulul VR, prin care clienții pot interacționa într-un mod inedit cu produsele expuse si pot face o incursiune în apartamentul #dreambuilders ( www.dreambuilders.piatraonline.ro )

„Ne dorim să aducem cât mai aproape două elemente care multora le-ar părea diferite: piatra naturală și tehnologia. Iubim natura și frumusețile pe care le are de oferit, așa cum este piatra, materialul cu care lucrăm de atâta vreme. În egală măsură, suntem fani ai tehnologiei. De aceea, suntem mereu în pas cu tendințele și suntem bucuroși să le aducem aproape și de clienții noștri. Vrem ca fiecare vizită în showroom-ul nostru să fie o experiență aparte, prin care să împărtășim cu fiecare client pasiunea pentru piatră naturală. Scopul nostru este să facem cât mai cunoscută povestea fiecărei bucăți de piatră expusă, mai ales că aducem produse din țări din toate colțurile lumii”, a declarat Mariana Constantinescu-Brădescu, cofondatoare PIATRAONLINE.

Un tur al faptelor bune, în campania Rock Star for Good Causes

Fiecare corner din show-room-ul PIATRAONLINE dedicat țărilor incluse în expoziție: Brazilia, India, Spania, Egipt sau Turcia este parte din campania de responsabilitate socială Rock Star for Good Causes, realizată în parteneriat cu Fundația Inovații Sociale Regina Maria. Astfel, oricine postează o fotografie de la cornerele marcate și folosește haștagul dedicat fiecărei țări, respectiv #[NUMELE ȚĂRII]ontherocks (#SPAINontherocks, #INDIAontherocks), dă binele mai departe. Pentru fiecare like, share și comment PIATRAONLINE donează 1 euro, 2 euro sau 3 euro, iar banii astfel strânși vor fi direcționați prin intermediul Fundației Inovații Sociale Regina Maria către 50 de copii cu dizabilități care vor beneficia de tratament stomatologic gratuit.

Articole recente

Roxana Caliminte: UE cumpără energie din SUA de 750 mld $. România tace

Uniunea Europeană a anunțat că va cumpăra energie din Statele Unite în valoare de 750…

30 de minute ago

Electrica avea de primit 2 miliarde de lei la finalul primului trimestru în baza schemei de plafonare-compensare

Electrica avea de primit două miliarde de lei la finalul primului trimestru din acest an…

33 de minute ago

Raport KMG: Volumul de prelucrare la rafinăriile Petromidia și Vega a crescut, în primul semestru 2025 cu 60,7%

Volumul de prelucrare la rafinăriile KMG International (Petromidia, Vega) din România a crescut, în primul…

36 de minute ago

Şedinţa coaliţiei: Pachetul 2 de măsuri de reformă urmează să fie aprobat după rectificarea bugetară (surse Agerpres)

Coaliţia de guvernare a stabilit miercuri ca pachetul 2 de măsuri de reformă să fie…

42 de minute ago

Ministrul Energiei, la listarea obligaţiunilor Electrica: Aceşti bani vor ajunge înspre consolidarea capacităţilor de producţie a energiei

Banii obţinuţi din listarea obligaţiunilor Electrica vor fi folosiţi pentru a consolida capacităţile de producţie…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More