Afaceri

Pilotul Emil Dobrovolschi, revoltat de ce se întâmplă la Tarom: “Am ajuns să stăm pe canapele pe holuri, în timp ce în birourile noastre stau companii concurente”

Pilotul Emil Dobrovolschi, soțul purtătoarei de cuvânt al președintelui Iohannis şi unul dintre cei care conduc aeronava prezindenţială, a reacționat la schimbarea din funcție a managerului TAROM – Daniela Mădălina Mezei -, la doar câteva luni de la preluarea ei.

Acesta spune: “Noi, piloții, nu facem politică. Pilotăm avioane și ducem pasageri la destinație, în siguranță. Am tăcut și ne-am înghițit amarul când ne-au pus șefi tot felul de mercenari și oameni fără nicio experiență, când analfabeți care scriu ,,mi-au” într-un cuvânt au ajuns mari șefi în minister și ,,aveau grijă de aviație”. Am tăcut văzând compania Tarom ajungând să fie alungată din birourile din Otopeni încât am ajuns să stăm pe canapele pe holuri, în timp ce în birourile noastre stau companii concurente. Acum politrucii ne schimbă din răzbunare al patrulea manager general, unul crescut în Tarom și care are cu adevărat planuri de viitor și NOI TĂCEM???”

Daniela Mădălina Mezei a fost numită în fruntea TAROM pe 19 iunie 2019, în locul lui Cărăvan Maresi, care preluase interimatul în 3 iunie 2019.

Consiliul de Administraţie al companiei TAROM a decis, marţi seara, revocarea din funcţie a directorului general interimar, Daniela Mădălina Mezei. „Am fost revocată în această seară, dar nu ştiu care sunt motivele, trebuie să văd hotărârea Consiliului de Administraţie. M-a informat preşedintele Consiliului de Administraţie. În locul meu va veni Valentin Gvinda, pensionar, comandant de detaşament la ATR”, a declarat Mădălina Mezei.

Ulterior aceasta a scris pe Facebook: „Așa cum am declarat la preluarea mandatului, cred cu tărie în viitorul TAROM și în angajații companiei.
Avem oameni minunați, verticali și pregătiți să continue drumul indiferent de vreme.
Misiunea TAROM este de a se ridica mereu deasupra norilor.
Numai în echipa, TAROM va triumfa.
Despre mine personal pot spune că am încercat un exercițiu de transparență și onestitate și am îndrăznit să cred în viitor.
La final de mandat sunt fericită că nu am afectat viitorul companiei prin decizii iresponsabile și sper că echipa TAROM să scoată compania din turbulență.
Am promis că voi reda demnitatea tuturor categoriilor profesionale și voi continua acest deziderat.
Valorile umane, responsabilitatea și perseverență îmi luminează drumul și îmi definesc caracterul.
Mi-am impus să nu mă schimb, am dorit doar să schimb în bine și să las TAROM generației viitoare.
Cred în voi, cred în mine, cred în TAROM, iubesc TAROM!
Uniți vom merge mai departe!”

 

Potrivit boardingpass.ro, decizia revocării din funcție a Mădălinei Mezea, angajată în cadrul companiei de 20 de ani, a fost luată de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care îi reproșează acesteia că nu a implementat proiectul de restructurare a companiei, care presupune reducerea numărului de angajați.

Valentin Gvinda este a patra persoană numită la conducerea TAROM, după Werner Wilhelm Wolff (până în 20 martie 2019), Florin Susanu și Maresi Caravan (între martie și iunie 2019) și Mădălina Mezea (din 19 iunie 2019).

 

 

Articole recente

Rusia a lansat 505 atacuri în regiunea Zaporojie la o zi după summitul Trump – Putin din Alaska

Trupele ruse au lansat în ultimele 24 de ore - la o zi după întâlnirea…

56 de minute ago

Un decret al Rusiei deschide calea pentru revenirea Exxon la proiectul Sakhalin-1

Președintele rus Vladimir Putin a semnat vineri un decret care ar putea permite investitorilor străini,…

3 ore ago

Cele mai bune universități din SUA pentru locuri de muncă bine plătite în domeniul finanțelor (Visual Capitalist)

Absolvenții de finanțe de la Massachusetts Institute of Technology câștigă în medie 175.439 de dolari,…

3 ore ago

Serghei Lavrov, ministrul rus de externe, a discutat cu omologii săi din Turcia şi Ungaria despre rezultatele summitului din Alaska

Ministrul rus de externe, Serghei Lavrov, a purtat sâmbătă convorbiri telefonice cu omologii săi turc…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More