Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSolicităm Guvernului României să introducă pe ordinea de zi reglementarea pentru avizarea și autorizarea tuturor platformelor ce intermediază prin aplicațiile deținute comenzile dintre un pasager și un șofer de taxi, având în vedere deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului de act normativ: Ordonanței de urgență nr.49/2019, și situația prin care platformele din serviciul de Transport Alternativ sunt expuse vădit unui mediu neconcurențial fata de platformele ce operează în serviciul de Taximetrie, acestea executând aceleași servicii de intermediere comenzi. Pana la aceasta data aceste platforme (auto denumite agregatoare) nu dețin niciun fel de autorizații sau reglementări pe Legea 38/2003 sau OUG 49/2019.
Serviciul de taxi din România autorizat conform cu Legea 38/2003 beneficiază în momentul de față de peste 60 de platforme la nivel national, (ex: Star Taxi, Smarty etc. și alte platforme ce rulează sub numele unor dispecerate: Speed Taxi, Taxi Titan etc.) ce intermediază și transmit comenzi doar către serviciul de taxi prin aplicațiile deținute de către acestea fără sa fie reglementate pe teritoriul României.
În acest context va aducem la cunoștință că platformele ce operează în serviciul de Transport Alternativ conform OUG 49/2019 îndeplinesc toate condițiile de autorizare: Audit, Certificat de securitate, teste de securitate servere, specificații și descriere a întregului sistem, controlul documentelor pentru șoferi, plata pentru avizul tehnic în valoare de 100000 lei, etc.
Platforma digitală de transport alternativ cu autoturism și conducător auto GOCAB, dezvoltată și operată de GoCab Software S.A, a fost auditată conform normelor privind procedura de acordare/retragere a avizului tehnic pentru platformele digitale de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto, aprobate prin Decizia Preşedintelui Autorităţii pentru Digitalizarea României nr. 572/2020 conform OUG 49/2019.
Director General, Ninel MACARIE
OPEC+ a convenit să crească și mai mult producția de petrol în octombrie, pe măsură…
Moțiunea de cenzură intitulată 'Guvernul mimează reforma - ASF, ANRE și ANCOM continuă să fie…
Plenul comun al Parlamentului a început, duminică, dezbaterea celei de-a treia moţiuni de cenzură la…
Moțiunea de cenzură "Opriți politizarea companiilor publice. Opriți batjocorirea proprietății statului!' a fost respinsă, duminică,…
Preşedintele interimar al PSD Sorin Grindeanu a afirmat, duminică, în Plenul Parlamentului, că PSD nu…
Plenul comun al celor două Camere ale Parlamentului a început, duminică, dezbaterea celei de-a doua…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
Bravo!in sfârșit poate scăpăm de imputitele Loganuri și de nesimțiții care pretind că fac taxi cu licenta,și uita sa de-a drumul la ceas,se supără dacă avem ceva mai voluminos de carat și aleg traseele daca nu mai lungi și aglomerate, cu stopuri dese,se plâng de concurenta și vor tarife tot mai mari că să poată plăti taxe la un guvern de nesătui.De ce nu cer reducerea accizei pe carburant decât sa elimine concurenta?Sindicatul lor face jocul catorva rechini cu flote care se folosesc de acești sclaveți care cred că se numesc taximetriști,dar nu oferă servicii de calitate,de aceea și teama de concurenta....faceți flote de Lexus că și în Dubai dacă vreți tarife pe măsură.