Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPorsche Finance Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de finanțare, asigurare, servicii de management de flote și produse de mobilitate din România, lansează Abonamentul auto, potrivit unui comunicat.. Compania oferă astfel clienților de pe segmentul mobilității individuale acces la ultimele tendințe din economia digitală, centrată pe experiența de utilizare a mașinii ca alternativă la achiziție.
Abonamentele auto pot fi contractate exclusiv online, pe o perioadă minimă de trei luni și includ opțiunea de prelungire automată. Abonamentul nu presupune plata unui avans, iar valoarea lunară acoperă costurile asociate utilizării mașinii, mai puțin carburantul.
Abonamentul asigură accesul simplu la mașina potrivită, la momentul potrivit și se adresează persoanelor care nu doresc să dețină o singură mașină pentru perioade lungi de timp, ci vor să pastreze flexibilitatea în opțiunile de mobilitate. Serviciul este destinat persoanelor cu nevoi de mobilitate diferite în timp, celor care doresc testarea unui model pe perioade mai lungi, anterior unei eventuale achiziții, cât și celor care vor să testeze ultimele tehnologii din domeniu. Astfel, un client poate conduce până la patru mașini diferite în decursul unui an. În prezent, oferta include autoturisme ready to drive, mărci și modele diverse, aparținând concernului Volkswagen și distribuite local prin intermediul rețelei Porsche România.
„Abonamentul auto răspunde unui stil de viață modern, definit prin flexibilitate și mobilitate. Clienții au acces acum la o paletă completă de servicii, putând opta pentru finanțare clasică sau produse destinate utilizării mașinii, pentru intervale de câteva luni sau mai mulți ani, în funcție de nevoile și preferințele fiecăruia. Împreună cu Porsche România, am configurat o ofertă variată de modele auto performante, inclusiv mașini electrice, care să ofere beneficiarilor o experiență de condus memorabilă”, a declarat David Gedlička, CEO al Porsche Finance Group România.
„Noul produs va contribui la revoluționarea accesului la mobilitate, așa cum a făcut-o leasing-ul, în urmă cu 20 de ani. Suntem mândri că putem fi pionieri în domeniul mobilității, oferind o nouă perspectivă clienților. Ne așteptăm la o schimbare radicală de percepție în industria auto, pe segmentul mobilității individuale, odată cu trecerea la vehicule electrice și creșterea impactului digitalizării în economie. Autoturismul va deveni din ce în ce mai mult, dintr-un bun achiziționat, un serviciu plătit”, a completat Helian Redai, Head of Sales & Marketing, Porsche Finance Group România.
Abonamentul auto se adresează persoanelor fizice, PFA și juridice și poate fi accesat chiar și pentru călătorii în afara țării. Contractarea abonamentului este simplă și intuitivă. Odată selectată mașina și durata abonamentului, se realizează verificarea datelor financiare, identificarea la distanță și semnarea electronică a contractului. După plata unei taxe de garanție online, mașina ajunge la utilizator în cateva zile de la rezervare.
Costul abonamentului depinde de modelul ales și de perioada contractată (3, 6 sau 12 luni) și acoperă toate serviciile conexe utilizării mașinii: chirie, mentenanță, asigurări RCA & CASCO, asistență rutieră, mașină la schimb, rovinietă si management anvelope.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More