“De la momentul emiterii facturii, clienţii vor avea la dispoziţie acelaşi număr de zile din contract pentru plata acesteia, astfel încât plata facturilor să nu fie o grijă în plus în această perioadă. Mai mult, persoanele care întâmpină dificultăţi la achitarea facturii pot solicita eşalonarea acesteia prin oricare dintre canalele de contact cu clienţii: call-center, contul myPPC, formularul de contact online sau în magazinele PPC Energie. Începând din luna august, în afară de cota de TVA modificată la 21%, facturile vor conţine tarifele din condiţiile contractului de furnizare al fiecărui client. Acestea pot fi vizualizate din contul myPPC, pagina Produse şi servicii, sau în notificarea primită pe e-mail. De asemenea, facturile vor include un cod de bare suplimentar, pentru efectuarea plăţii la oficiile poştale de către clienţii aflaţi în situaţia de sărăcie energetică, conform prevederilor legislative actuale”, se arată în comunicat.
Pentru a-şi gestiona eficient consumul, PPC Energie îşi încurajează clienţii să îşi transmită lunar indexul, dacă nu au un contor smart.
În plus, pe platforma Electripedia clienţii pot găsi informaţii despre cum să îşi eficientizeze consumul de energie electrică, iar modulul PPC myEnergy Coach, noua funcţie din contul myPPC, îi ajută să consume energia electrică eficient şi responsabil.