Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa ANCOM
Un call center a fost operaţionalizat, vineri, în cadrul Centrului Municipiului Bucureşti de Coordonare şi Conducere a Intervenţiei (CMBCCI) pentru gestionarea mai eficientă a situaţiilor care îi vizează pe refugiaţii din Ucraina aflaţi în municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, potrivit unui comunicat al Prefecturii Capitalei transmis AGERPRES.
Prin intermediul numărului 021.414.44.94 vor fi preluate cererile de cazare şi hrănire a refugiaţilor, va fi consemnată luarea acestora în spaţiu de către societatea civilă, precum şi alte date referitoare la şederea acestora pe teritoriul României.
Call center-ul va funcţiona permanent şi va permite preluarea simultană a zece apeluri de către operatori vorbitori de limbă română şi engleză din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Inspectoratului General pentru Imigrări.
Acest demers a fost iniţiat la propunerea prefectului Capitalei, pentru eficientizarea activităţii instituţiilor aflate în coordonare şi s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.
Toate măsurile care au împins deficitul în sus au fost pe placul multora: recalcularea pensiilor,…
Politicianul a declarat că „puternica inițiativă europeană «Eastern Sentry»” l-a amuzat și a remarcat că…
Uniunea Europeană pregăteşte un „Maidan” în Serbia, iar actualele tulburări din ţară, la care participă…
Ministrul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, Radu Miruță, a participat luni, 15 septembrie a.c., la…
Pentru comparație, Muhammad ocupa locul 14 în 2014. Muhammad a fost cel mai popular nume…
Agenţia Internaţională pentru Energie Atomică (AIEA) şi-a îmbunătăţit luni, pentru al cincilea an consecutiv, previziunile…
This website uses cookies.
Read More