Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa Pixabay
“Este straniu că Executivul comunitar blochează soluţia la problema ITA”, a declarat duminică Meloni, după reuniunea G20 din New Delhi, India.
Lufthansa, care operează deja brandurile Swiss, Austrian Airlines şi Brussels Airlines, a anunţat în aprilie că va achiziţiona o participaţie de 41% la ITA Airways, printr-o investiţie iniţială de 325 milioane de euro, obiectivul fiind de a prelua controlul complet în viitor.
Comisia Europeană încă nu a aprobat acordul. Decizia este de competenţa comisarului european pentru economie, Paolo Gentiloni. Fost premier al Italiei, social democratul Gentiloni ar putea fi un rival pentru partidul politic de extremă dreaptă Fratii Italiei (Fratelli d’Italia, FDI) al lui Meloni.
Tranzacţia este analizată de autorităţile de concurenţă, atât la nivel naţional, cât şi european.
La nivelul UE se va acorda o atenţie sporită dacă va fi creată o situaţie de monopol la aeroporturile din Roma şi Milano.
În urma acordului cu ITA, Lufthansa va avea o cotă de piaţă într-un mediu dominat de companii aeriene low-cost, cum ar fi Ryanair (Irlanda) şi Easyjet (Marea Britanie).
De asemenea, Lufthansa este interesată de preluarea companiei aeriene portugheze TAP.
În 2022, ITA a raportat pierderi de aproximativ 486 milioane de euro, pe fondul efectelor pandemiei şi al creşterii preţurilor la combustibili.
Ursula von der Leyen va merge cu Zelenski la întâlnirea de la Casa Albă cu…
Premierul Ilie Bolojan a anunțat duminică, într-un mesaj video postat pe pagina de Facebook a…
Trupele ruse au lansat în ultimele 24 de ore - la o zi după întâlnirea…
Ani în șir, România a cheltuit mai mult decât a încasat, a consumat mai mult…
Președintele rus Vladimir Putin a semnat vineri un decret care ar putea permite investitorilor străini,…
Absolvenții de finanțe de la Massachusetts Institute of Technology câștigă în medie 175.439 de dolari,…
This website uses cookies.
Read More