Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzViitorul transportului, mai ales a celui public, este unul ecologic, de aceea compania Karsan este singurul brand din Europa care oferă o autonomie electrică completă pentru întreagă gama de vehicule între 6 și18 metri, având milioane de kilometri experiență de operare. Odată cu lansarea modelului e-ATA, Karsan oferă intreaga gamă de vehicule de transport public 100% electrice, cu lungimi cuprinse între 6 metri şi 18 metri, și își propune să devină pionierul transformării electrice în domeniul transportului urban.
Peste 250 de vehicule electrice sunt deja vândute pe piețele din Franța, Luxemburg, Portugalia, România, Italia, Germania și America de Nord. Cu acest know-how și o gamă vastă de produse, compania este un adevărat partener al operatorilor de transport public, oferind soluții ecologice care să reducă consumul de energie.
Gama de autobuze electrice Karsan se diferențiază de cele produse de competitori în mai multe aspecte. Cooperarea puternică este unul dintre ele, primele autobuze electrice produse de Karsan, e-JEST și e-ATAK, fiind dotate cu baterii BMW i. În timp ce e-ATAK folosește baterii testate BMW i, vehiculul e-JEST este dotat atât cu baterii BMW i, cât și cu un motor electric folosit pentru fabricarea seriei BMW i. Toate autobuzele Karsan sunt remarcabile prin designul lor modern. e-JEST și e-ATAK au avantaje tehnologice, de performanță și de design, un cluster digital complet standardizat, ecran tactil multimedia de 10,1 inchi, baterii BMW sau volan din piele.
Seria e-ATA a fost lansata pe piață pentru a satisface necesarul de autobuze verzi pentru reducerea poluării în marile aglomerări urbane. Cu dimensiuni de 10, 12 și 18 metri lungime, vehiculele din seria e-ATA reprezintă cele mai mari modele de autobuze din gama de produse electrice a companiei Karsan. Pot fi livrate cu 7 tipuri de baterii, de la 150 kWh la 600 kWh, putând asigura o autonomie de până la 450 de kilometri în condiții reale de conducere. Capacitatea maximă a bateriei poate ajunge până la 300 kWh pentru modelul de 10 metri, 450 kWh pentru modelul de 12 metri şi 600 kWh pentru modelul de 18 metri. Motoarele electrice hub, dispuse în rotile modelului e-ATA, asigură o putere maximă de 250 kW la modelele de 10 şi 12 metri şi un cuplu de 22.000 Nm, ceea ce face ca e-ATA să poată urca fără probleme cele mai abrupte pante. Modelul e-ATA de 12 metri este dotat cu baterii puternice care îi asigură o autonomie de până la 450 km cu o singură încărcare chiar dacă autobuzul este plin cu călători, în condiții de oprire-pornire pe ruta reală şi în condiții de vară, cu sistemul de aer condiţionat pornit.
e-ATA este dotat cu o putere de încărcare de 150 kW prin conexiune la cablu şi se poate încărca în funcţie de pachetul de baterii într-un interval cuprins între 1 şi 4 ore. Astfel, este asigurată posibilitatea ca vehiculul să fie utilizat pe parcursul întregii zile, fără a mai fi nevoie ca acesta să fie încărcat. Pe lângă opţiunea de încărcare prin cablu, modelul e-ATA este dotat şi cu opţiunea de încărcare rapidă, fără ca şoferul să coboare din vehicul în staţii.
Concepute pentru a susține liniile principale de transport urban, vehiculele din seria e-JEST se pot manevra cu ușurință pe străzile înguste datorită dimensiunilor compacte. Poate fi încărcat în 4 ore cu un încărcător de tip AC home box de 22 kw și poate parcurge 210 km cu o singură încărcare. Podeaua joasă oferă acces ușor în autobuz iar călătorii au o vedere panoramică a orașului pe tot parcursul călătoriei.
e-JEST a fost lider de piață în Europa cu o cotă de 43% pe segmentul său în 2020.
Karsan a dezvoltat și a lansat la începutul anului 2021 Autonomous e-ATAK, primul autobuz de nivel 4 produs în serie din Europa și America.
Compania Karsan a câștigat în România licitații în valoare de 35 de milioane de euro, iar autobuzele de 12 și 18 metri vor fi livrate în acest an. Compania a livrat deja primele 10 vehicule în România luna aceasta. Compania Karsan a lansat seria e-AȚA de 10-12-18 m în septembrie cu un roadshow care continuă în toată Europa, dar prima oprire a fost în România și autobuzul a fost testat în mai multe municipii; Slatina, București, Sibiu și altele fiind foarte apreciat pentru performanță și confort.
Autobuzele electrice Karsan sunt produse la uzina Hasanaga din Bursa, care are o capacitate de producție de 20.000 de vehicule pe an într-un singur schimb.
Compania Karsan și-a început aventura în industria auto în 1966. În primii 15 ani a produs piese auto pentru producătorii de echipamente și din 1981 a început să producă microbuzul J9 pentru Automobile Peugeot. Ulterior, a fabricat primul monovolum în colaborare cu Peugeot. În 2006, Karsan a fabricat J9 Premier, un produs dezvoltat în totalitate de companie. În anul următor, a stabilit colaborări strategice cu Hyundai, Renault și Citroen. În conformitate cu viziunea companiei, „Limitless Transportation Solutions”, Karsan a dezvoltat proiectul V1 că răspuns la solicitarea Taxi of Tomorrow din New York.
În 2011, Karsan a fabricat primul autobuz pentru municipalitatea Romei. În 2013, și-a dezvoltat portofoliul de produse cu seriile Jest, Atak și Star. Primul vehicul electric, e-JEST, produs de Karsan și dotat cu baterii BMW i, a fost lansat la München în 2018, în cooperare cu BMW. La doar un an de la lansarea e-JEST, Karsan a lansat e-ATAK în 2019 cu promisiunea unui viitor durabil.
Proiect editorial susținut de Karsan
Consiliul Concurenței a aprobat achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications…
Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică avertizează în legătură cu continuarea campaniilor frauduloase care promovează o…
Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de…
Startup-ul Z.ai, cunoscut anterior sub numele de Zhipu, a anunțat luni că noul său model…
Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României, în…
Preşedintele american Donald Trump a avertizat luni că va ordona noi atacuri americane asupra instalaţiilor…
This website uses cookies.
Read More