Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat, recent, un nou angajament pentru ca operațiunile sale globale să fie neutre din punct de vedere al carbonului pentru următorul deceniu, printr-o serie de intervenții care protejează, îmbunătățesc și restabilesc natura.
Recunoscând următorul deceniu reprezintă o fereastră critică pentru ca lumea să accelereze progresul în ceea ce privește schimbările climatice, P&G va depăși obiectivul său de reducere cu 50% a emisiilor de gaze cu efect de seră prin avansarea suplimentară a unui portofoliu de soluții climatice naturale.
Compania va implementa suplimentar un set de soluţii climatice naturale care vor echilibra restul de emisii în următorii 10 ani, permiţând operaţiunilor P&G să devină neutre din punctul de vedere al carbonului în deceniul următor. Pe baza estimărilor actuale, Compania va trebui să echilibreze ~ 30 milioane tone metrice de carbon din 2020 până în 2030.
Prioritatea P&G continuă să fie reducerea emisiilor. P&G are un obiectiv existent de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% și achiziționarea de 100% energie electrică regenerabilă până în 2030 și a luat toate măsurile pentru a-şi îndeplini angajamentele asumate pentru 2030.
În plus, P&G va continua să implementeze noi proiecte eoliene, solare şi geotermale pentru a accelera şi mai mult tranziţia către energia regenerabilă. Aceste eforturi sunt aliniate cu ceea ce ştiinţa climatică spune că este necesar pentru a ne asigura că facem tot ce ţine de noi pentru a limita creşterea globală a temperaturii şi vor continua mult timp după anul 2030. Cu toate acestea, pe baza tehnologiilor actuale, există unele emisii care nu pot fi eliminate până în 2030 astfel că, investind în soluţii climatice naturale, P&G va accelera impactul estimat pentru următorii 10 ani.
O fereastră critică
Rapoarte recente au scos în evidență faptul că următorul deceniu reprezintă o fereastră critică pentru reducerea emisiilor , astfel încât creşterea temperaturii să fie limitată la 1,5°C.
Conform P&G, această sarcină va fi mult mai grea dacă societatea nu începe să reducă emisiile înainte de finalul acestui deceniu. Până în 2050, este necesar ca emisiile de carbon să scadă la zero sau să fie aproape de această valoare.
Un eşec în atingerea acestui obiectiv va expune generaţiile viitoare la un risc mai mare privind impactul schimbărilor climatice şi va face mai dificilă atingerea obiectivelor globale ale Acordului de la Paris.
“Schimbările climatice au loc, iar acțiunea este necesară acum”, a declarat David Taylor, președinte şi director executiv P&G, adăugând: „Prin reducerea amprentei de carbon și prin investiţii în soluţii climatice naturale, vom deveni neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon în cadrul operaţiunilor noastre pe parcursul deceniului următor şi vom ajuta la protejarea ecosistemelor şi comunităţilor vulnerabile din întreaga lume”.
Soluții climatice naturale: „Natura singură poate rezolva până la o treime din schimbările climatice”
P&G va colabora cu organizațiile Conservation International și World Wildlife Fund (WWF) pentru identificarea și finanțarea unei serii de proiecte menite să protejeze, să îmbunătățească și să restabilească ecosistemele esențiale, precum pădurile, deltele, pajiștile și turba. Pe lângă limitarea carbonului, un aspect important al soluțiilor climatice naturale este potențialul acestora de a genera beneficii semnificative de mediu și socio-economice care servesc la protejarea și dezvoltarea naturii, precum și la îmbunătățirea nivelului de trai al comunităților locale. Pe măsură ce P&G avansează în această inițiativă, compania va căuta să identifice, să măsoare și să comunice toate beneficiile conexe care rezultă din această investiție în natură.
P&G dezvoltă un portofoliu extins de proiecte pe tot globul, iar cele deja identificate includ:
„Natura trebuie să fie o parte cheie a oricărei strategii de combatere a crizei climatice”, spune dr. M. Sanjayan, CEO al Conservation International. „Cercetările arată că nu ne putem îndeplini obiectivele climatice decât dacă protejăm, refacem și îmbunătățim gestionarea ecosistemelor bogate în carbon. Făcute corect, aceste eforturi pot furniza o treime din reducerile de emisii necesare în următorul deceniu și, la fel de important, vor susține mijloacele de trai ale comunităților aflate în primele linii ale schimbărilor climatice. Suntem încântați să lucrăm cu Procter & Gamble pentru a proteja natura – o investiție care este un câștig pentru oameni și pentru planeta noastră.”
„Am lucrat cu P&G pentru a impulsiona progresul climatic și pentru a proteja pădurile timp de peste un deceniu, deoarece, prin amploarea activității lor, pot genera rezultate la o scară importantă”, spune Carter Roberts, Președinte și CEO al WWF SUA. „Este important de menționat că acest progres nu s-a limitat la propria amprentă corporativă. P&G a fost, încă de la început, un partener în Alianța Cumpărătorilor de Energie Regenerabilă, ceea ce a contribuit la extinderea achizițiilor corporative de energie regenerabilă în SUA. Anunțul de astăzi marchează o evoluție importantă, punând un accent mai mare pe rolul pe care îl poate avea conservarea naturii – nu doar în absorbția emisiilor de carbon, ci și în furnizarea serviciilor și resurselor care susțin viața pe Pământ. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu P&G pentru realizarea acestor noi angajamente în următorul deceniu.”
Brandurile P&G preiau conducerea asupra reducerii amprentei de carbon și a schimbărilor către un comportament pozitiv față de climă
Angajamentul de a depăși ținta pentru reducerea emisiilor operaționale este important. Timp de mai bine de două decenii, P&G s-a angajat să valorifice rigurozitatea științifică a evaluării ciclului de viață al produselor sale pentru a înțelege mai bine emisiile din lanțul de aprovizionare și din utilizarea produselor sale de către consumatori, care generează până la 85% din emisiile corelate cu ale companiei. P&G ajunge la cinci miliarde de oameni prin brandurile sale, ceea ce implică responsabilitatea de a le oferi consumatorilor puterea de a-și reduce propriile amprente de carbon, prin produse concepute pentru a ajuta la economisirea energiei, a apei și a resurselor naturale.
„Rolul nostru ca lideri este de a face posibil un stil de viață cu emisii cât mai scăzute posibil, care să fie accesibil și dorit de toată lumea”, declară Virginie Helias, P&G Chief Sustainability Officer. „Este responsabilitatea noastră să investim în soluții care regenerează planeta. De asemenea, consumatorii doresc să facă mai mult pentru a aborda schimbările climatice. Atingem cinci miliarde de oameni cu brandurile noastre; ne străduim să facem diferența în fiecare zi prin încurajarea consumului responsabil, cu produse eficiente și intuitive în adoptarea unor noi obiceiuri, generatoare de emisii mai scăzute. ”
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More