Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzObiectivele pe termen mediu ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc sunt:
Cresterea veniturilor bugetului de stat prin plata taxelor de licentiere si autorizare, a impozitelor pe veniturile din jocurile de noroc, a impozitului pe profit si a impozitelor pe salarii achitate de catre organizatorii de jocuri de noroc si prin prevenirea si combaterea jocurilor de noroc neautorizate;
Imbunatatirea schimbului de informatii intre institutiile cu competente in domeniu, pentru asigurarea diminuarii potentialei evaziuni fiscale in domeniu;
O buna coordonare si gestionare a supravegherii si controlului in domeniul jocurilor de noroc;
Crearea locurilor de munca atractive si sigure in domeniul jocurilor de noroc, pentru a limita sau chiar diminua migratia fortei de munca in afara tarii;
Evitarea migratiei jucatorilor catre jocurile de noroc nereglementate;
Reducerea timpului necesar obtinerii licentelor/autorizatiilor in domeniul jocurilor de noroc;
Scaderea volumului de documente si facilitarea schimbului de informatii din/spre piata jocurilor de noroc;
Asigurarea unui cadru legal coerent, adaptat la noile conditii fiscale si la dinamica acestui domeniu;
Colectarea contributiilor organizatorilor de jocuri de noroc stabilite prin art.10 alin.(4) din OUG nr.77/2009 și utilizarea eficienta a acestor contributii;
Eliminarea mediului neconcurential prin asigurarea cadrului legal in vederea organizarii jocurilor de noroc de tip bingo prin intermediul retelelor de televiziune;
Innoirea parcului auto;
Realizarea infrastructurii IT – hardware si software, care sa cuprinda baza de date
realizata la nivel national in scopul combaterii si preventiei, adictiei de jocuri de noroc referitoare la persoanele autoexcluse si indezirabile, precum si o linie de comunicare de tip telverde;
Implementarea unui nou sistem informatic la nivel de institutie
Obiectivele generale la care contribuie realizarea serviciilor, constau in:
– intarirea capacitatii administrative a Oficiului in ceea ce priveste autorizarea operatorilor pe piata de jocuri de noroc din Romania, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, precum si supravegherea, monitorizarea si controlul jocurilor de noroc, a activitatilor conexe acestora, combaterea fraudelor si a altor acte ilegale
in acest domeniu;
– reglementarea jocurilor de noroc traditionale si online, implementarea principiilor
privind jocul responsabil, protectia consumatorilor si a grupurilor vulnerabile,
aplicarea de masuri ferme de stopare a activitatilor ilegale privind ordinea si
securitatea publica (fraude in domeniul jocurilor de noroc, furturi de identitate si
spalarea banilor);
– prioritizarea masurilor de debirocratizare, care pot fi corelate direct cu masurile de
digitalizare, prin operationalizarea si simplificarea interactiunii dintre ONJN si
institutiile care furnizeaza date, cum ar fi: ANAF, ONRC, ONPCSB, MAI, prin
continuarea si extinderea proiectelor de debirocratizare la toate nivelurile;
– realizarea unui sistem informatic, modern, specific activitatii Oficiului National
pentru Jocuri de Noroc, bazat pe tehnologii moderne (ex. procese de match,
instrumente analitice, generare automata de rapoarte statistice) prin optimizarea
fluxurilor de preluare, analiza si diseminare a informatiilor in conformitate cu
prevederile legale in vigoare, precum si supravegherea, monitorizarea si controlul
jocurilor de noroc, a activitatilor conexe acestora.
Totodata, se are in vedere implementarea prevederilor legale in vigoare, respectiv
respectarea obligatiei primirii inscrisurilor semnate cu semnatura electronica. Oficiul
National pentru Jocuri de Noroc are nevoie de a implementa un nou sistem informatic care sa preia informatiile existente in actualul sistem informatic, compusa din servere, data storage si echipamente de comunicatie dedicate, cu rol de preluare in format electronic a documentelor depuse de operatorii economici in vederea
licentierii/autorizarii, de monitorizare atat al activitatilor licentiate cat si nelicentiate, prin intermediul careia, pe langa functionalitatile existente, sa dezvolte capacitatea Oficiului de a crea canale securizate, marirea capacitatii de a receptiona atat a documentelor in format electronic cat si a raportarilor transmise de operatori, toate acestea semnate digital in conformitate cu noile prevederi legale, fara a mai fi necesara transmiterea acestora in format letric catre Oficiu.
Clifford Chance Badea a asistat T2Y Capital, un investitor financiar specializat în growth capital, cu…
• Numărul investitorilor în fondurile deschise de investiții s-a dublat în ultimii trei ani, după…
BET, principalul indice al Bursei de Valori Bucuresti, a depasit, azi, pragul de 20.000 de…
Premierul Ilie Bolojan a informat, marți, că va prelua interimar până la numirea unui nou…
David Popovici a obținut azi medalia de aur la Campionatele Mondiale de nataţie de la…
Liderii SUA (prima economie a lumii, cu un PIB nominal de aproximativ 30 de mii…
This website uses cookies.
Read More