Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzExistă toate premisele că afacerile de familie ar putea ajunge să domine lumea afacerilor în viitorul apropiat, consideră Radu Magdin, CEO Smartlink Communications, companie care a lansat public un nou raport din seria “Superclans” a companiei, intitulat “Afaceri de Familie Globale”.
Raportul se concentrează pe afacerile de familie care au devenit multinaționale și care au potențialul de a influența considerabil comerțul regional și internațional.
Într-un peisaj economic foarte dinamic, afacerile de familie sunt adesea percepute ca modele de reziliență și adaptare. Cu toate că nu au mereu parte de aceeași atenție ca unele companii listate la bursă, afacerile de familie reprezintă o resursă de exploatat și explorat pentru mediul de afaceri în ansamblu, deoarece aceste afaceri, care pot varia de la o mică afacere locală până la corporații multinaționale cu impact global, îmbrățișează principiile sustenabilității pe termen lung și ale construirii de parteneriate solide.
“Afacerile de familie au fost o parte integrantă a peisajului economic de secole și există motive serioase ca acest lucru să fie valabil și pentru secolele următoare. De fapt, există toate premisele că afacerile de familie ar putea ajunge să domine lumea afacerilor în viitorul apropiat. În acest raport al Smartlink Communications susținut de Banca Transilvania, scoatem în evidență câteva dintre lecțiile pe care aceste business-uri le pot prezenta cu succes mediului de afaceri și în special antreprenorilor interesați de internaționalizare și dezvoltarea propriilor afaceri de familie.”, afirmă Radu Magdin, CEO Smartlink Communications.
„La Banca Transilvania, ne-am făcut un obicei din a fi alături de antreprenori. Ne interesează ce putem învăța din experiența afacerilor de familie cu amprentă globală, fie ele din piețe consolidate sau emergente. Acest Raport arată o zonă la care mediul bancar trebuie să se uite mai serios în viitor.”, susține Ömer Tetik, CEO Banca Transilvania.
Principalele concluzii ale Raportului
În timp ce afacerile de familie nu au întotdeauna parte de atenția pe care o merită, influența lor asupra mediului de afaceri în general poate fi semnificativă. Lecțiile pe care aceste business-uri, care prezintă o combinație unică de tradiție și inovație, valori și adaptabilitate, parteneriate și continuitate, le pot transmite pot fi extrem de valoroase într-un moment al marilor transformări economice. Cele patru mari concluzii ale studiului sunt:
Raportul este disponibil integral la: https://www.thesmartlink.org/2024_Transylvania_Bank_Global_Family_Business.pdf
Raportul anterior, din 2022, este disponibil la: https://www.thesmartlink.org/Transylvania_Bank_Emerging_Market_Superclans.pdf
Conform platformei de analiză financiară RisCo.ro, în perioada august 2024 - iulie 2025 au fost…
Autor: Echipa invergent.ai În lumea afacerilor, presiunea de a inova nu este o opțiune, ci o…
Hidroelectrica, Romsilva şi Apele Române vor interveni pentru curăţirea Lacului Izvorul Muntelui din judeţul Neamţ,…
Actualizare: Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că în zona localității Valea…
Rata anuală a inflaţiei în zona euro a atins şi în iulie ţinta pe termen…
Suspectul care a înjunghiat un bărbat în complexul Cosmopolis este minor și are 15 ani.…
This website uses cookies.
Read More