Comunicate de presa

Raiffeisen Bank face încă un pas important spre agenții fără casierii 

  • Clienții companii pot depune numerar în 5 valute la mașinile Smart Dropbox;
  • Primele 20 de mașini au fost instalate;

Raiffeisen Bank a început instalarea în unele agenții a mașinilor Smart Dropbox, pentru depunerile de numerar făcute de companii care utilizează volume mari de cash. La aceste mașini se pot depune sume în lei, euro, dolari (USD), franci elvețieni și lire sterline, in limita a 20.000 de bancnote, potrivit unui comunicat de presă.

Au fost instalate 20 Smart Dropbox în agențiile din: Alexandria, Baia Mare, Bârlad, Brașov, București, Buzău, Constanța, Craiova, Focșani, Horezu, Iași, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Sibiu, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tecuci și Timișoara. În prezent 150 de clienți folosesc aceste mașini, iar feedback-ul lor este foarte bun, se mai arată în comunicat.

Identificarea clienților la echipamente se face pe bază de QR code, iar după depunerea cash-ului se primeste o chitanță cu datele de identificare ale companiei/PJ, precum și suma depusă. Creditarea conturilor este automată, în aceeași zi, spun oficialii Raiffeisen Bank.

„Instalarea echipamentelor înseamnă continuarea proiectului nostru „agenții fără casierii”. Reușim astfel să le oferim clienților metode rapide de depunere a sumelor mari de numerar în principale valute, iar pentru angajații noștri mai mult timp pentru consilierea clienților și reducerea unor riscuri operaționale, pe care le presupune manevrarea sumelor mari de numerar. Anul viitor ne propunem să mai instalam încă cel puțin 25 de mașini, în așa fel încât să avem Smart Dropbox în fiecare județ al țării”, a spus Bogdan Popa, vicepreședinte Operațiuni și IT la Raiffeisen Bank.

Investițiile semnificative făcute de Raiffeisen Bank în soluții automatizate pentru numerar, cu disponibilitate 24/7 și tendința clienților de a migra plățile curente în mediul digital, au permis reducerea treptată a numărului unităților băncii care procesează manual operațiunile cu numerar, la aproximativ 100 de agenții. În consecință, în peste 65% dintre unitățile băncii angajații se pot concentra pe activități de consiliere și servisare, cu valoare adăugată mai mare pentru clienți, se mai arată în comunicat.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România și aproximativ 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați, 300 de agenții în toată țara, 720 de ATM-uri, aproximativ 400 de MFM-uri și o rețea de peste 24.300 de POS-uri.

Articole recente

Evoluții geopolitice mondiale în primul sfert al secolului XXI. România în acest context; Previziuni pentru 2050 (Corneliu Pivariu)

Autor: Corneliu Pivariu - General-maior (cu două stele) în retragere, expert in geopolitică și relații internaționale,…

9 minute ago

Un vânzător de iluzii (Iulian Mareș)

Viktor Orban s-a aflat sâmbăta la Băile Tușnad, ca principal invitat al celei de-a 34-a…

34 de minute ago

PROIECT EDITORIAL FEL, DEDICAT PAMÂNTURILOR RARE: Ceriu (Teodora Mîndra)

Echipa Future Energy Leaders România, platforma de tineret al Comitetul Național Român al Consiliului Mondial…

38 de minute ago

Ședință CGMB: Masterplanul Velo București și proiecte privind modernizarea vehiculelor transportului în comun, pe ordinea de zi

Consilierii generali ai Capitalei se întrunesc în ședință, miercuri, de la ora 11:00, iar printre…

2 ore ago

Preţurile petrolului au crescut cu peste 3% marţi, pe fondul detensionării războiului comercial şi al presiunilor SUA asupra Rusiei

Preţurile petrolului au crescut marţi cu peste 3%, extinzând avansul de luni, în contextul unei…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More