Categories: Fără categorie

Regulamentul programului Bucharest Start-up City pentru susținerea a minimum 200 de beneficiari, cu o sumă maximă de 50.000 euro este pus în dezbatere publică

Primaria Municipiului București a pus în dezbatere publică Regulamentul Programului Bucharest Start-up City. După finalizarea perioadei de dezbatere publică și aprobarea documentului de către Consiliul General al Municipiului București, bucureștenii vor putea să depună planurile de afaceri, în vederea finanțării acestora, se precizează într-un comunicat de presă.

Bucharest Start-up City este un program de finanțare dedicat start-up-urilor din Municipiul București, inițiat de Primăria Capitalei, în parteneriat cu Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din Romania și vizează susținerea a minimum 200 de beneficiari, cu o sumă maximă de 50.000 euro/ beneficiar.

Primarul General, Gabriela Firea: “Am demarat acest proiect din dorința de a susține antreprenorii care doresc să înceapă noi afaceri și pentru a crea noi locuri de munca în Capitala României. Avem datoria morală să îi sprijinim pe tinerii care au inițiative benefice de afaceri, dar care nu au posibilitatea materială să-și implementeze proiectele. Cred că acest program va reprezenta o șansă atât pentru cei care doresc să-și deschidă propria afacere cât și pentru București, care devine astfel un incubator de afaceri care va contribui la dezvoltarea și infrumusețarea orașului”.

Președintele Consiliului Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România, Florin Nicolae Jianu: “Programul Bucharest Start-up City este primul de acest fel inițiat de o administrație publică locală, Bucureștiul devenind astfel și Capitala antreprenoriatului românesc. Prin acest program ne dorim să demarăm o serie de acțiuni care să susțină inovarea, antreprenoriatul dar și să susținem dezvoltarea durabilă a Bucureștiului. Îi încurajez pe toți cei interesați de acest program ca în această perioadă de dezbateri publice, să vină cu idei și propuneri de îmbunătățire a programului, întrucât o politică publică eficientă are suportul și conține ideile tuturor!”.

În comunicat se mai precizează: “Cheltuielile eligibile în cadrul programului includ: cheltuielile salariale, cheltuieli asociate cu investiția în echipamente, cu achiziția de autovehicule / autoutilitare, cheltuieli necesare pentru promovarea afacerii în mediul online, cheltuieli necesare pentru achiziția de software etc.

Condițiile de eligibilitate specifice programului vizeaza înființarea întreprinderii pentru care este solicitată asistența financiara pe raza Municipiului București, după data de 1 ianuarie 2019. (atât sediul social cât și punctul de lucru trebuie să fie pe raza Municipiului București). Lista cu Caen-urile eligibile se regăsește în regulamentul complet pe care îl puteți accesa pe site-ul instituției:  https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1391

Menționăm că departajarea aplicațiilor se va realiza printr-un proces de selectie, structurat în trei etape distincte, principalul element de diferențiere a aplicațiilor primite fiind calitatea lor și implicarea asociaților în dezvoltarea respectivei afaceri. Concret, selecția aplicațiilor finanțate se va realiza în urma verificărilor administrative și de eligibilitate (faza A), a evaluării tehnico-financiare (faza B, conform grilei de evaluare aflate la finalul acestei scheme de minimis) și a fazei de interviuri / pitch (faza C). În faza C a evaluarii vor participa doar primele 250 de aplicații selectate în urma ordonării din faza B a procesului de evaluare.

-Domenii de activitate eligibile – industrii creative, It, producție/servicii, comerț

NOTA:

Începând cu data de 13.03.2019,  proiectul se afla în dezbatere publică timp de 45 de zile calendaristice (30 de zile lucrătoare). După încheierea etapei de dezbaterepublică, regulamentul va fi supus votului CGMB, urmând ca după aprobarea acestuia în Consiliul General, să înceapă perioada de depunere a planurilor de afaceri.

Timp de 10 zile, cei interesați pot trimite recomandări asupra regulamentului Bucharest Start-up City.

Proiectul are ca principale obiective finanțarea de start-up-uri în acord cu dezvoltarea inteligentă a Municipiului București, precum și atragerea ti

 

nerelor talente antreprenoriale și este implementat pe baza unui parteneriat încheiat între Primaria Municipiului București și Consiliul National al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România.”

Mai jos, grila de evaluare:

Grila de evaluare Bucharest Start up City

 

 

Articole recente

Euronext continuă demersurile pentru achiziţionarea Bursei din Atena

Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…

26 de minute ago

Atenționare ASF: Un cont fals de Facebook utilizează identitatea Președintelui ASF Alexandru Petrescu

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…

52 de minute ago

Ministrul Mediului, la Broșteni: O să facem absolut tot ceea ce putem ca să ajutăm; nu doresc să fac o activitate populistă

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…

58 de minute ago

Trimisul special al SUA, în Israel pe fondul crizei alimentare din Gaza şi al impasului în negocierile de la Doha

Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…

60 de minute ago

Guvernul a corelat normele metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea ce privește modificarea cotelor de TVA

Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…

o oră ago

Miruţă: Numirile în CA-uri sunt provizorii, indemnizaţiile nu depăşesc 3000 lei; selecţia s-a făcut pe bază de CV, nu politic

Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More