Comunicate de presa

Rottaprint: Volumul producției a crescut cu peste 25% în lunile de pandemie comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

Potrivit Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, volumul producției în intervalul martie-mai a crescut cu peste 25%, comparativ cu aceeași perioadă din 2019. Creșterea a fost susținută de numărul semnificativ de comenzi generate de industria dezinfectanților și de cea alimentară, în contextul pandemiei de coronavirus, potrivit unui comunicat de presă.

De cealaltă parte, conform datelor centralizate de Rottaprint în perioada martie-mai, industriile care au înregistrat o reducere semnificativă a numărului de solicitări au fost cea chimică, în mare parte prin scăderea cererii de etichete pentru vopseluri, și industria HoReCa. Pentru perioada următoare, compania estimează că volumul producției va reveni la un nivel mediu normal, în principal din cauza faptului că majoritatea campaniilor promoționale desfășurate de clienți în lunile de vară sunt în acest moment oprite.

În primele 3 luni de pandemie am înregistrat o creștere de peste 25% a volumului de producție, creștere susținută și de solicitările în număr foarte mare a etichetelor pentru dezinfectanți dar și a celor pentru produsele alimentare. Pentru perioada imediat următoare, ne așteptăm la o revenire către o cerere constantă, lipsită de fluctuații, mai ales în contextul în care companiile sunt în expectativă și așteaptă să vadă modul prin care se va reporni economia după această perioadă dificilă. De aceea, cred că este foarte important să încurajăm mai mult producătorii locali și să educăm consumatorii să aleagă produsele autohtone. Numai așa îi vom putea susține pe cei care încearcă să facă economia să funcționeze”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Investiție de 40.000 euro pentru siguranța personalului

În toată această perioadă, producția Rottaprint a funcționat la capacitate maximă pentru a livra în timp util toate comenzile solicitate în completă siguranță. Pentru protecția angajaților și a famillilor acestora împotriva COVID-19, compania a luat o serie de măsuri suplimentare de igienă și a investit până în prezent circa 40.000 euro în echipamente de protecție (măști de protecție, viziere, mănuși, combinezoane), dezinfectanți și pastile de cloramină.

Articole recente

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

2 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

2 ore ago

Rusia a elaborat un proiect legislativ pentru denunţarea tratatului cu SUA privind reconversia plutoniului

Guvernul rus a depus joi în Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului, un proiect…

3 ore ago

Ministrul Mediului, la Poiana Largului: Există un risc pentru sănătatea oamenilor; măsurile luate – în sistem de urgenţă

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…

4 ore ago

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…

4 ore ago

SUA: Kamala Harris va publica o carte despre campania sa prezidenţială din 2024

Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More