Gândirea că „sustenabilitatea este mai scumpă” nu mai este valabilă, pe măsură ce comunitățile îmbrățișează sustenabilitatea și apar tot mai multe opțiuni viabile economic, a spus, azi, Sabir Sami, CEO, KFC Division, YUM!, într-o întâlnire cu presa.
Yum! este francizorul principal al Sphera Franchise Group, care operează în regim de franciză restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell.
Sabir Sami a declarat: “Avem o strategie de sustenabilitate. Avem în vedere schimbările climatice, dar, de asemenea, ca mâncarea pe care o servim să provină din surse sustenabile, și, în al treilea rând, susținem comunitățile“.
Potrivit domniei sale, țintele ESG sunt legate de reducerea utilizării hârtiei și plasticului, eficiența energetică: „Până în 2040 vrem să ne reducem amprenta de carbon cu 46 la sută și vrem să devenim neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050.”
CEO-ul KFC mai spune că vede oportunități de creștere în continuare, atât în România, cât și pe alte piețe: „Chiar și în contextul economic actual, vedem oportunitatea de a crește afacerea. Sunt oportunități aici în România, în Asia, America, chiar și Franța, Germania.
Suntem brandul de retail cu cea mai rapidă creștere din lume. Deschidem un magazin nou KFC la fiecare 3 ore, 7 magazine noi în fiecare zi. Vedem oportunități uriașe în România și pe piața Europei de Est și vedem un potențial semnificativ de creștere”.
Sabir Sami a mai spus că nu sunt plănuite scăderi de investiții, obiectivele fiind foarte ambițioase. El a spus că investițiile vizează digitalizarea, livrările, zona de procurement.
Sphera Franchise Group (“Sphera”), cel mai mare grup din industria de food service din România, a înregistrat vânzări totale de 1.074,7 mil. lei în primele nouă luni din 2023, o creștere de 12,7% față de aceeași perioadă a anului 2022.
KFC România rămâne principalul contributor la veniturile totale, cu vânzări de peste 776 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 13,2% față de aceeași perioadă din 2022.