Comunicate de presa

Sanofi Romania și Crucea Roșie Română, împreună într-o nouă campanie umanitară

Crucea Roșie Română și Sanofi Romania își consolidează parteneriatul, unindu-și eforturile într-o nouă colaborare. Sanofi Romania, prin divizia Consumer Healthcare (medicamente fără prescripție medicală și suplimente alimentare) va dona ghiozdane echipate cu rechizite, măști și dezinfectanți către 70 de copii din județul Călărași, care provin din familii cu posibilități materiale reduse, potrivit unui comunicat de presă.

Inițiativa este o continuare a campaniei umanitare „Toți pentru sănătate, sănătate pentru toți”, desfășurată în perioada februarie – mai 2020, în 20 de orașe din România. Peste 5.000 de produse dedicate îngrijirii sănătății au fost colectate de la populație în cele peste 50 de farmacii partenere, cu ajutorul a aproximativ 200 voluntari din Crucea Roșie și Sanofi Romania. Produsele colectate au ajuns la 36 de unități beneficiare: asociații pentru copii defavorizați, cămine pentru persoane vârstnice și centre de îngrijiri paliative.

Suplimentar, Sanofi Romania a făcut o donație financiară de 200.000 RON către Crucea Roșie Română pentru proiecte dedicate îngrijirii sănătății.

„Am fost impresionați de mobilizarea românilor în campania „Toți pentru sănătate, sănătate pentru toți”. Și de data aceasta oamenii au înțeles că fiecare dintre noi poate contribui, donând produse de primă necesitate în îngrijirea sănătății persoanelor mai puțin norocoase, care au acces limitat la produse și servicii medicale. De asemenea, îi mulțumim partenerului nostru Sanofi Romania pentru donația financiară, fondurile fiind direcționate către lupta împotriva COVID-19. Suntem onorați să avem alături de noi parteneri așa cum este Sanofi, implicați în problemele comunității. Le mulțumim pentru tot sprijinul, atât material, dar mai ales uman și mă bucur să continuăm colaborarea cu o nouă inițiativă dedicată copiilor” – Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

„Sănătatea și educația sunt două domenii esențiale, ambele greu încercate în contextul pandemic. Ne bucurăm că prin parteneriatul cu Crucea Roșie facilităm accesul persoanelor defavorizate la produse pentru îngrijirea sănătății și ajutăm copiii din familii cu posibilități financiare reduse să aibă cele necesare pentru școală. Campania „Toți pentru sănătate, sănătate pentru toți” a avut impact pentru că nu am fost singuri! Ni s-au alăturat oamenii inimoși care au donat, farmaciile care au găzduit acțiunile de colectare și nu în ultimul rând voluntarii, atât colegii mei din Sanofi Romania, cât și reprezentanții din Crucea Roșie Română. Le mulțumesc tuturor pentru implicare! Cred că una dintre lecțiile acestui an a fost că împreună suntem mult mai puternici și îi putem ajuta pe cei defavorizați să aibă o viață mai sănătoasă și mai împlinită” –     Dr. Iulia Roșian, General Manager Consumer Healthcare Sanofi Romania & Moldova.

Campania „Toți pentru sănătate, sănătate pentru toți” a fost organizată în: Alexandria, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, București, Iași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Gura Humorului, Mediaș, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara și Târgu Mureș.

Românii au donat produse din următoarele categorii: durere, antispastice, răceală și gripă, tuse și durere în gât, produse pentru sistemul digestiv (protectoare hepatice, laxative, antiacide, probiotice), suplimente alimentare (produse pe bază de magneziu, vitamine și minerale), produse de prim-ajutor (bandaje, plasturi), produse pentru bebeluși (șervețele umede, biberoane) și produse de igienă personală (periuțe și paste de dinți).

Articole recente

Raiffeisen Bank România continuă ritmul de creștere: +35% mai mulți clienți noi, +12% pe zona de credite nete, +15% la economisire în prima jumătate a anului 2025

Raiffeisen Bank România încheie prima jumătate a anului cu rezultate care confirmă menținerea strategiei de…

19 minute ago

Mozaik Investments devine acționar majoritar al Genesis College, unul dintre cele mai mari businessuri educaționale private cu capital integral românesc

Firma de investiții Mozaik Investments anunță achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College, una…

38 de minute ago

Evoluții geopolitice mondiale în primul sfert al secolului XXI. România în acest context; Previziuni pentru 2050 (Corneliu Pivariu)

Autor: Corneliu Pivariu - General-maior (cu două stele) în retragere, expert in geopolitică și relații internaționale,…

54 de minute ago

Un vânzător de iluzii (Iulian Mareș)

Viktor Orban s-a aflat sâmbăta la Băile Tușnad, ca principal invitat al celei de-a 34-a…

o oră ago

PROIECT EDITORIAL FEL, DEDICAT PAMÂNTURILOR RARE: Ceriu (Teodora Mîndra)

Echipa Future Energy Leaders România, platforma de tineret al Comitetul Național Român al Consiliului Mondial…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More