Comunicate de presa

SIPEX își lărgește distribuția cu produse Policolor

SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, anunță încheierea unui nou parteneriat cu producătorul de lacuri și vopsele, Policolor – Orgachim, pentru distribuția de produse în România. Astfel, SIPEX își lărgește distribuția cu produsele Policolor – Orgachim: SPOR, CasaBella, VINAROM, DEKO Professional, KLAR Professional – pentru piața auto, potrivit unui comunicat de presa.

Irinel Gheorghe, CEO SIPEX: „Suntem în acest moment a doua companie de distribuţie a materialelor de construcţii din România şi ne consolidăm această poziţie, prin noi parteneriate și noi produse în portofoliu. Acţionăm pe 3 canale de vânzări şi anume: consumatori individuali tradiţionali (retail), business-to-business (B2B) şi online. Parteneriatul cu producătorul Policolor – Orgachim susține direcția strategică de expansiune și de dezvoltare a companiei prin creșterea gamei de produse complementare.”

Irina Măndoiu, CEO Policolor – Orgachim: „În prezent, produsele Policolor există în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj din România și în mii de service-uri auto. Parteneriatul cu SIPEX va consolida prezența noastră națională, prin canalele lor de distribuție. Listarea companiei la bursă a întărit încrederea în noul parteneriat.”

Grupul Policolor – Orgachim este lider în Europa de Sud-Est în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor. Operează două mari unităţi de producţie de lacuri și vopsele: Policolor România, cu o nouă unitate de producție aflată în București pe Bd. Timișoara, şi Orgachim Bulgaria.

Activitatea SIPEX este organizată în 3 linii de afaceri: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate.

Distribuția se realizează prin cele trei canale:

  • Retailul tradițional – magazine de diferite dimensiuni, cu excepția celor DIY (Do It Yourself), cu vânzare prin agenți dedicați.
  • Segmentul de piață B2B (corporate) – societăți de construcții, dezvoltatori, instituții de stat sau private, echipe de meseriași și persoane fizice, care construiesc în regie proprie sau își renovează proprietățile. Din 2019 compania are un canal dedicat acestui segment, sipexcomenzi.ro, care are scopul de a simplifica procesul de vânzare către partenerii existenți și de a reduce costurile operaționale, prin oferirea unor facilități self-service.
  • Magazin online propriu – în curând cu aplicație de mobil, tabletă și laptop. Aplicația va repartiza comenzile către cele mai apropiate puncte de lucru, astfel încât livrarea să se facă într-un timp cât mai scurt.

Articole recente

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

o oră ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

o oră ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

2 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

3 ore ago

Nicușor Dan spune că vizita în SUA ar putea fi la începutul anului viitor: Trebuie pregătită foarte bine

Președintele Nicușor Dan a anunțat, miercuri, că vizita sa oficială în Statele Unite ale Americii…

3 ore ago

Economia Germaniei în stagnare în semestrul I; după doi ani de ajustare, economia Germaniei va reveni pe creștere începând cu 2025 (Andrei Rădulescu)

de Andrei Rădulescu Destatis a publicat astăzi estimările preliminare cu privire la evoluția economiei Germaniei…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More