Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPentru a fi competitivi și a avea succes într-o lume în care digitalizarea este prezentă peste tot, companiile trebuie să se concentreze pe găsirea echilibrului între „valoare” și „valori”, adică între creșterea valorii businessului și valorile în care cred clienții și angajații, precum și așteptările acestora – concluzionează raportul Accenture Technology Vision 2020. Studiul, realizat anual de Accenture (NYSE: ACN) și ajuns la a 20-a ediție, previzionează principalele tendințe tehnologice care vor redefini companiile în următorii trei ani.
Potrivit raportului din 2020, intitulat „Noi, oamenii din era post-digitală: poate compania ta să supraviețuiască ciocnirii cu tehnologia?”, chiar dacă oamenii includ tehnologia tot mai mult în viețile lor, încercările companiilor de a le satisface nevoile și așteptările pot da greș.
83% dintre cei peste 6.000 de CEO și directori de IT din toată lumea chestionați de Accenture pentru raportul Technology Vision 2020 își dau seama că tehnologia a devenit o parte componentă a existenței umane. În același timp, 70% dintre cei 2.000 de consumatori participanți în cadrul aceluiași studiu se așteaptă ca relația lor cu tehnologia să devină și mai strânsă în următorii trei ani. Cu toate acestea, se discută tot mai mult despre o reacție împotriva tehnologiei.
Dar nu este vorba despre o reacție ci, mai degrabă, de o ciocnire tehnologică – între modelele de business și cele tehnologice, pe de o parte, care sunt în neconcordanță cu nevoile și așteptările oamenilor, pe de altă parte.
„Sub impulsul tehnologiei, multe organizații au creat produse și servicii digitale doar de dragul de a le avea, fără să ia în considerare consecințele asupra oamenilor, a altor organizații și a societății. Astfel că astăzi ne confruntăm cu o ciocnire tehnologică, determinată de tensiunea creată între așteptările consumatorilor, potențialul tehnologiei și ambițiile companiilor. Și suntem într-un punct critic. Trebuie să facem trecerea de la gândirea de tipul “doar ca să” la ”ai încredere pentru că” și să reexaminăm modelele noastre fundamentale de business și tehnologice, creând noi baze pentru competiție și creștere”, a declarat Paul Daugherty, directorul de tehnologie și inovație al Accenture.
Potrivit raportului citat, folosirea modelelor de business existente reprezintă un risc nu doar pentru că poate atrage nemulțumirea clienților sau demotivarea angajaților, ci și pentru că poate limita total potențialul de creștere și inovare. Totuși, această ciocnire cu tehnologia poate fi rezolvată. Accenture Technology Vision 2020 identifică cinci tendințe cheie pe care companiile trebuie să le aibă în vedere în următorii trei ani pentru a contracara riscurile ciocnirii tehnologice și a identifica noi forme de valoare în business, generate parțial de o relație mai strânsă cu stakeholderii:
Timp de două decenii, Accenture a analizat sistematic ecosistemul organizațiilor pentru a identifica tendințele tehnologice emergente cu cel mai mare potențial de a perturba companiile și industriile. Pentru mai multe informații despre raportul din acest an, vizitați www.accenture.com/technologyvision.
Rata anuală a inflaţiei în zona euro a atins şi în iulie ţinta pe termen…
Suspectul care a înjunghiat un bărbat în complexul Cosmopolis este minor și are 15 ani.…
Guvernul va aproba, în şedinţa extraordinară de vineri, ajutoarele financiare de urgenţă pentru persoanele ale…
Sâmbătă, 2 august intră în vigoare reglementările Uniunii Europene pentru inteligenţa artificială (AI), reaminteşte vineri…
Primul pachet fiscal (Legea 141/2025) pune companiile într-o dificultate majoră în situațiile în care un…
China a afirmat vineri că protecţionismul "dăunează intereselor tuturor părţilor", după anunţarea de către preşedintele…
This website uses cookies.
Read More