Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzFjord Trends 2022 analizează comportamentele umane care vor influența cultura, societatea și afacerile în următorul an
Modul în care oamenii se raportează la muncă, goana după consum, raportarea față de tehnologie și față de planetă în general, după aproape doi ani de pandemie, a determinat companiile să creeze noi modalități de a face business, conform raportului anual Fjord Trends, lansat de Accenture Interactive.
Ajuns la cea de-a 15-a ediție, raportul Fjord Trends conține informații utile companiilor care își doresc să ofere valoare și relevanță clienților, angajaților și societății în general. Conform concluziilor acestuia, comportamentele nou identificate vor determina companiile să își regândească abordarea în materie de design, inovare și creștere ca urmare a schimbărilor în ceea ce privește așteptările și mentalitatea angajaților, a deficitului cauzat de perturbarea lanțurilor de aprovizionare și a noilor medii virtuale, cum ar fi metaversul.
„Nu subestimați gradul de schimbare a relațiilor sau modul în care mediul de afaceri răspunde acestora”, a declarat Mark Curtis, șeful departamentului de inovare globală la Accenture Interactive. „Alegerile pe care companiile le fac acum ar putea afecta lumea și structura ei în mai multe moduri decât ne putem imagina, și totul indică către schimbări în relațiile oamenilor – cu colegii, cu brandurile, cu societatea, cu locurile, și cu cei apropiați. Urmează vremuri dificile, dar și oportunități grozave pentru companii de a lega relații pozitive, pentru a crea o structură a vieții care să fie bună pentru oameni, societate și planetă.”
Fjord Trends 2022 analizează cinci comportamente și tendințe care vor afecta societatea, cultura și afacerile:
„Pe măsură ce consumatorii își revizuiesc toate relațiile, brandurile se vor confrunta cu două responsabilități mari: să aibă grijă de lumea de azi, construind în același timp viitorul într-un mod care este bun pentru planetă, pentru afaceri și pentru societate”, a declarat David Droga, CEO și președinte de creație al Accenture Interactive. „Cheia constă în înțelegerea profundă a impactului acestor relații și aspirații și transformarea lor în strategii de afaceri puternice care conduc la relevanță și la creștere.”
În fiecare an, Accenture publică o trilogie de rapoarte de tendințe, oferind o viziune cuprinzătoare asupra viitorului oamenilor, tehnologiei și afacerilor. „Fjord Trends”, care se concentrează pe comportamentul clienților și pe impactul acestuia asupra societății, culturii și afacerilor pentru anul care vine, se bazează pe informații preluate din întreaga rețea globală a Accenture Interactive de peste 2.000 de designeri și inovatori din peste 40 de locații.
Dusan Bajatovic a subliniat că, pentru a elimina complet NIS de pe lista sancțiunilor SUA,…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, anunţă că instituţia pe care o conduce va investiga situaţiile…
Ministerul Energiei împreună cu Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) şi Consiliul Concurenţei…
Restructurarea Ministerului Energiei se va finaliza în două săptămâni, dar instituția trebuie aliniată din punct…
România va dispune, până la sfârșitul acestui an, de întreaga dotare tehnologică necesară tipăririi bancnotelor…
Cele două mari piețe și blocuri comerciale de pe malurile Atlanticului au negociat timp de…
This website uses cookies.
Read More