Afaceri

TAROM anunță o linie prioritară de contact pentru pasagerii afectați de anulările zborurilor din data de 8 Iulie

Compania TAROM s-a confruntat cu o situație fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situații independente de voința și acțiunile companiei, pasagerii au fost afectați de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile, potrivit unui comunicat.

Pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectați în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, TAROM anunță crearea unei adrese de email dedicate: despagubire8iulie@tarom.ro, la care pasagerii pot transmite cererile și documentele necesare în vederea obținerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.

Pasagerii afectați de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informații:

  • Nume și prenume pasager
  • Număr de zbor
  • Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
  • Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
  • Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

  • Nume și prenume beneficiar cont
  • Denumirea băncii
  • Sucursala
  • Adresa băncii
  • Iban
  • Cod SWIFT/BIC
  • Monedă cont

Compania TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie.

Pentru informații suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .

Articole recente

PAID: 42 de dosare de daună, deschise, până în prezent, în urma inundaţiilor din Suceava şi Neamţ, pentru locuinţele asigurate prin PAD

Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…

55 de minute ago

MAE: Ministrul Oana Ţoiu a discutat cu Marco Rubio despre întărirea Parteneriatului Strategic România – SUA

Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…

57 de minute ago

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

4 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More